برگزاری اختتامیه جشنواره ملی نگارگری رضوی در اوج بی‌خبری
کد خبر: 3732505
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

برگزاری اختتامیه جشنواره ملی نگارگری رضوی در اوج بی‌خبری

گروه هنر ــ اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی نگارگری رضوی عصر امروز دوشنبه اول مرداد در کرج برگزار می‌شود این مراسم در حالی‌ برگزار می‌شود که ادارات استانی نسبت به پوشش به موقع اخبار آن بی‌تفاوت هستند.

به گزارش ایکنا؛ اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی نگارگری رضوی عصر امروز دوشنبه اول مرداد در کرج برگزار خواهد شد و طی آن از برگزیدگان در دو بخش «نگارگری» و«تذهیب و گل و مرغ» تقدیر خواهد شد.

با وجود آنکه این مراسم قرار است براساس اعلام قبلی و مندرجات موجود در فراخوان این جشنواره که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز متولی برگزاری آن است اما تاکنون هیچ خبری از مکان برگزاری این اختتامیه نه در وب‌سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نه در پایگاه خبری بنیاد بین‌المللی امام‌رضا(ع) مخابره نشده و تنها خبر موجود ارسال بیش از 300 اثر به دبیرخانه این جشنواره است.

پیگیری ایکنا به منظور اطلاع از برگزاری این مراسم از طریق دبیرخانه جشنواره به جایی نرسید و تنها اپراتور تلفنخانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در این مورد گفت که مسئولان دبیرخانه مشغول آماده‌سازی مقدمات به منظور برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره هستند که قرار است ساعت 18 امروز دوشنبه اول مرداد برگزار شود.

 به هر حال به شرط برگزاری مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی نگارگری رضوی قرار است جوایزی به شرح زیر به برگزیدگان این جشنواره اهدا شود:

بخش نگارگری

رتبه نخست؛ 7 میلیون تومان به همراه لوح تقدیر

رتبه دوم؛ 5 میلیون تومان به همراه لوح تقدیر

رتبه سوم؛ 4 میلیون تومان به همراه لوح تقدیر

بخش تذهیب و گل و مرغ

رتبه نخست؛ 5 میلیون تومان به همراه لوح تقدیر

رتبه دوم؛ 4 میلیون تومان به همراه لوح تقدیر

رتبه سوم؛ 3 میلیون تومان به همراه لوح تقدیر

علاوه بر این قرار است در مراسم اختتامیه از 5 هنرمند شایسته تقدیر عرصه نگارگری که در این جشنواره شرکت کرده‌اند هر یک با اهدای 2 میلیون تومان تقدیر شود.

انتهای پیام

 

captcha