«مدهامّتان» تغییری نکرده است
کد خبر: 3732488
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱

«مدهامّتان» تغییری نکرده است

مدیرکل هنری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، گفت: تغییری در کیفیت و نحوه برگزاری جشنواره قرآنی مدهامّتان ایجاد نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایکنا؛ شبستان نوشت: مجتبی میرزایی‌نسب با بیان اینکه برنامه تحول راهبردی، چشم‌انداز برگزاری برنامه‌های ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور است، گفت: جشنواره قرآنی مدهامّتان که از جذاب‌ترین برنامه‌های این ستاد در حوزه قرآنی و مسابقه‌ای نام آشنا در میان مسابقات قرآنی کشور است، باید در راستای تحقق اهداف و ماموریت‌های این برنامه تحول راهبردی انجام شود.

وی با اشاره به برخی تغییرات در ساختار ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، اظهار کرد: بخش قرآن و عترت اداره فرهنگی اجتماعی این ستاد از این پس، مسئول برگزاری جشنواره قرآنی مدهامّتان است.

مدیرکل هنری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، خاطرنشان کرد: رشته‌های رقابتی کانون‌های فرهنگی هنری در حوزه قرآنی، از این پس بیشتر با جهت‌گیری کودکان و نوجوانان خواهند بود، برای نمونه در رشته‌های مکبری و حفظ ۳ و ۵ جزء قرآن برگزار می‌شود.

میرزایی‌نسب با بیان اینکه اکنون مراحل تدوین آیین‌نامه جدید جشنواره قرآنی مدهامّتان در حال انجام است، اظهار کرد: تاکنون تغییری در کیفیت و نحوه برگزاری این جشنواره ایجاد نشده است و همچنان سهمیه‌های پیشین در مسابقات سراسری قرآن را یعنی در رشته‌های حفظ کل و قرائت قرآن دارد.

وی گفت: جشنواره قرآنی مدهامّتان با سابقه ۱۲ ساله، یکی از ارزشمندترین برنامه‌های ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور است که تاکنون به خوبی برگزار شده است و ان‌شالله سایر همکاران فعال در این ستاد می‌توانند این جشنواره را با رویکردی نو برگزار کنند.

انتهای پیام

captcha