مدارس صدرا گامی بزرگ در جهت اهداف فرهنگی است
کد خبر: 3731889
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

مدارس صدرا گامی بزرگ در جهت اهداف فرهنگی است

گروه فرهنگی ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدارس صدرا گامی بزرگ در جهت اهداف فرهنگی است و راه‌اندازی آن در چرام باعث رشد معنوی جوانان و نوجوانان در این شهرستان خواهد شد.

مدارس صدرا گامی بزرگ در جهت اهداف فرهنگی است

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 29 تیرماه در دیدار با فرماندار چرام، اظهار کرد: مدارس صدرا گامی بزرگ در جهت اهداف فرهنگی است.
وی با اشاره به راه‌اندازی دبیرستان صدرا در این شهرستان، افزود: راه‌اندازی دبیرستان صدرا در چرام باعث رشد معنوی جوانان و نوجوانان در این شهرستان خواهد شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: دانش آموزان این دبیرستان از امتیازات ویژه علمی برخوردار خواهند بود و از لحاظ علمی پیشرفت‌های قابل توجهی خواهند داشت.
حجت‌الاسلام حمید برازش با اشاره به کادر اجرایی این دبیرستان، بیان کرد: معلمان و کادر اجرایی دبیرستان‌های صدرا از فعال‌ترین و بهترین معلمان آموزش و پرورش انتخاب می‌شوند که روند تحصیلی بسیار تاثیرگذار است.
وی یادآور شد: امیدوارم فرمانداری و آموزش و پرورش با اداره تبلیغات اسلامی چرام همکاری لازم را در جهت راه‌اندازی این دبیرستان مهم انجام و تجهیزات و امکانات لازم را در اختیار این دبیرستان قرار دهند.
انتهای پیام

captcha