آموزش قرائت قرآن «سعید حاجیان» در شبکه امید
کد خبر: 3730895
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰

آموزش قرائت قرآن «سعید حاجیان» در شبکه امید

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ قاری ممتاز کشورمان در شبکه امید به آموزش صحیح‌خوانی، قرائت و روخوانی قرآن می‌پردازد.

سعید حاجیان، قاری و مدرس ممتاز کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: پس از فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حفظ قرآن، تمامی نهادها موظف شدند که برنامه‌ها را به سمت اجرای این دستور هاهنگ کنند و صدا و سیما در این زمینه سهمی دارد.
وی ادامه داد: امسال شبکه‌های متعددی موظف هستند که در طرح 1452 با هدف عمومی‌سازی حفظ قرآن کریم برنامه‌هایی داشته باشند که این طرح از سوی شبکه امید با تدریس اینجانب در راستای آموزش قرائت، روخوانی و صحیح‌خوانی قرآن انجام می‌شود.
حاجیان با اشاره به اینکه شبکه امید ویژه نوجوانان است، بیان کرد: این برنامه شامل 15 قسمت است که در حدود پنج دقیقه به سمع و نظر بینندگان این شبکه می‌رسد. این برنامه از هفته آینده پخش می‌شود.
وی افزود: در راستای اجرای طرح ملی بشارت 1452 سه برنامه با موضوع مفاهیم، حفظ و صحیح‌خوانی و روخوانی قرآن از شبکه امید پخش خواهد شد که در بخش روخوانی و صحیح‌خوانی با تدریس سعید حاجیان برگزار می‌شود.
این قاری ممتاز کشورمان اظهار کرد: این برنامه طی ایام تابستان به صورت یک روز در میان با موضوع مفاهیم و روز دیگر با مفهوم قرائت قرآن پخش و برنامه حفظ هر روزه از این شبکه پخش می‌شود.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد اسدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۸:۲۱
0
0
سلام عرض ادب احترام دارم خدمت دست اندرکاران این برنامه و بخصوص استاد سعید حاجیان و بنده هم آرزوم این که قرآن را بطور حرفه ای بخوانم
captcha