پایان سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کار و تلاش در بوشهر/ عمل به قرآن برکات بسیاری دارد
کد خبر: 3729434
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸

پایان سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کار و تلاش در بوشهر/ عمل به قرآن برکات بسیاری دارد

کانون خبرنگاران نبأ ــ سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم کار و تلاش و آزمون مقدماتی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآنی ندسا ویژه مرکز تخصصی شناوری شهید محلاتی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با رقابت بیش از 100 نفر شرکت کننده در بندر بوشهر پایان پذیرفت.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم کار و تلاش استان بوشهر و آزمون مقدماتی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآنی ندسا (20 تیر) از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، مرکز تخصصی شناوری شهید محلاتی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با رقابت بیش از 100 نفر شرکت کننده در سالن اجتماعات شهید آوینی موسسه شهید محلاتی بوشهر برگزار شد.

مرتضی پروانه، معاونت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در اختتامیه این دوره مسابقات قرآنی با بیان اینکه شاهد رقابت تعدادی از کارگران روشندل قرآنی و کارگران کم توان جسمی و حرکتی در سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم کار تلاش بودیم، گفت: در این دوره مسابقات بیش از 80 نفر شرکت کننده خانم و آقا در رشته های حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ قرآن کریم، قرائت تحقیق، مفاهیم و قرائت ترتیل در مسابقات قرآنی کار و تلاش به رقابت پرداختند.

معاونت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در ادامه با اشاره به اینکه امام جعفر صادق(ع) فرمود «حافظ قرآن که بدان عمل کند با فرشتگان الهی همراه است»، اظهار کرد: آیات قرآن موجب هدایت آحاد جامعه به سمت مسیر تعالی و رستگاری می شود.

عباس آویش، ارشد حوزه نمایندگی ولی فقیه در موسسه شهید محلاتی در این آئین به آموزه های خطبه 167 نهج البلاغه اشاره کرد و گفت: راه نیکی موجب هدایت بشریت می شود و همانطوری که قرآن و عمل به آیات قرآن کریم برکات بسیاری در زندگی مردم جامعه دارد.

ارشد حوزه نمایندگی ولی فقیه در موسسه شهید محلاتی با اعلام اینکه نزدیک به 20 نفر در رشته های قرآنی حفظ 1 جزء تا حفظ 20 جز، حفظ کل قرآن، اذان، مفاهیم، قرائت ترتیل و قرائت تحقیق در آزمون مقدماتی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآنی ندسا ویژه مرکز تخصصی شناوری شهید محلاتی بندر بوشهر شرکت کردند، افزود: محمد پوربهی، خاطره محرابی و محسن احمدی در این دوره از مسابقات جامعه کار و تلاش به عنوان مدیران اجرایی ناظر بر مسابقات شفاهی و کتبی آقایان و خانم ها بودند.

آویش عنوان کرد: طی چند روز آینده نتایج برگزیدگان مسابقات در رشته های شفاهی و کتبی به طور کامل از طریق خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) اعلام خواهد شد.

یادآور می شود: سیداسدالله حسینی، عبدالرسول سرخوش، عبدالله محبوبی، مریم بختیاری، زینب یادگاری و سیده اعظم حسینی؛ داوری صوت و لحن، تجوید، حسن حفظ، وقف و ابتدا این دوره مسابقات را عهده دار بودند.

حامد فکوری

انتهای پیام

captcha