ثبت نام بیش از 1400 نفر در طرح شبانه‌روزی حفظ و «رحله»/ 27 داوطلب از دیگر کشورهای اسلامی
کد خبر: 3721319
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰

ثبت نام بیش از 1400 نفر در طرح شبانه‌روزی حفظ و «رحله»/ 27 داوطلب از دیگر کشورهای اسلامی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ بیش از هزار و 400 نفر در طرح ملی رحله و شبانه‌روزی حفظ یکساله قرآن ثبت نام کرده‌اند.

مهدی شهسوار، مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به تعداد ثبت‌ نام‌کنندگان در طرح تخصصی شبانه‌روزی حفظ و تفسیر یکساله قرآنی کریم و همچنین طرح ملی رحله، اظهار کرد: بیش از هزار و 400 نفر متشکل از جوانان 14 تا 22 ساله در این طر‌ح‌ها ثبت نام کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه ثبت نام در این طرح‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، اظهار کرد: از این تعداد 697 نفر در دوره حفظ تخصصی یکساله و 712 نفر در طرح ملی تابستانه رحله نام‌نویسی کرده‌اند.
شهسوار بیان کرد: این دوره‌ها همراه با اخذ شهریه است که نشان‌دهنده میزان اشتیاق متقاضیان و داوطلبان نوجوان و جوان به ثبت نام در این طرح‌ها است.
وی عنوان کرد: همچنین طی این طرح‌ها نیز 27 نفر از کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق، تاجیکستان، اندونزی و هندوستان در طرح حفظ یکساله و همچنین طرح ملی رحله نام‌نویسی کرده‌اند.
مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) اظهار کرد: طی تفاهم‌نامه‌ای که با اتحادیه تشکل‌های قرآنی عراق و همچنین دارالقرآن بصره داشته‌ایم، ثبت‌ نام‌هایی نیز از سوی جوانان عرب‌زبان انجام شد که پس از فرآیند ثبت‌ نام، کارشناسانی از سوی بیت الاحزان برای مصاحبه به عراق اعزام می‌شوند و سپس به صورت گروهی برای حضور در دوره آزمایشی به ایران خواهند آمد.
انتهای پیام

captcha