برگزاری ۱۰۰ محفل انس با قرآن در سطح کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3719127
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴

برگزاری ۱۰۰ محفل انس با قرآن در سطح کهگیلویه و بویراحمد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری بیش از ۱۰۰ محفل انس با قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان در سطح استان خبر داد.

برگزاری 100 محفل انس با قرآن در سطح کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز، 9 خردادماه در جمع خبرنگاران،  از برگزاری بیش از 100 محفل انس با قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان با همکاری صدا و سیما در سطح استان خبر داد.
وی اظهارکرد: طی این ایام 900 مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان اعزام شدند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل 100 نفر افزایش یافت.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مراسم جزء‌خوانی قرآن علاوه بر 8 مرکز شهرستان استان در شهرهای مراکز بخش شامل سوق، سرفاریاب، قلعه رئیسی و دیشموک نیز برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام برازش تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان سه مفسر قرآن در شهرهای دهدشت، یاسوج و گچساران در حال فعالیت هستند.
وی ادامه داد: روحانیون مستقر استان تا پایان سال 97 به 80 نفر می‌رسند در حالی که این تعداد از سال 95 تاکنون 30 نفر بوده‌اند و 55 درصد رشد داشت که نشان از جذب اعتبارات کشوری است، ضمن اینکه از این تعداد روحانی مستقر 30 روحانی در شهرستان بویراحمد حضور دارند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیانات خویش عنوان کرد: 800 خانه قرآنی فعال و غیرفعال و 16 مؤسسه قرآنی در سطح استان وجود دارد.
حجت‌الاسلام برازش اضافه کرد: طی ایام ماه مبارک رمضان هر شب یکی از مساجد سطح استان بازدید می‌شود.
انتهای پیام

captcha