مقابله با آسیب‌های اجتماعی مستلزم حرکت جهادی است
کد خبر: 3717907
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

مقابله با آسیب‌های اجتماعی مستلزم حرکت جهادی است

گروه معارف ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقابله با ناهنجاری‌های حاشیه شهر یاسوج مستلزم حرکت جهادی و ضربتی است.

مقابله با آسیب‌های اجتماعی مستلزم حرکت جهادی و هیئتی است

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد،حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز، 6 خردادماه در نشست با معاونین و کارشناسان فرهنگی، با تشریح وضعیت فرهنگی محلات حاشیه شهر یاسوج، بر اقدامات ضربتی و برون‌رفت جامعه از این چالش تاکید کرد.
وی افزود: مهاجرت بی رویه و غیرقابل پیش بینی از روستاها به حاشیه شهر و ضعف فرهنگی و تعدد سلایق قومی و قبیله‌ای باعث گسترش آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها در حاشیه شهر یاسوج شده که لازم است با تمام قوا و امکانات و به صورت شبانه روزی ورود پیدا کنیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در صورتی که نسبت به این معضل بی تفاوت باشیم و به درستی انجام وظیفه نکنیم علاوه بر اینکه در آخرت کیفر خواهیم شد، ناهنجاری‌ها به خانه‌های ما هم ورود پیدا خواهد کرد.
حجت‌الاسلام برازش تصریح کرد: ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فرهنگی از جمله ائمه جماعات مساجد، هیئات مذهبی و پایگاه‌های مقاومت بسیج در حاشیه شهر وجود دارند که می‌توان وضعیت را بهبود دهیم.
انتهای پیام

captcha