اعزام 100 لرستانی به منطقه «بازی‌دراز» در قالب اردوی راهیان‌نور
کد خبر: 3709343
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶

اعزام 100 لرستانی به منطقه «بازی‌دراز» در قالب اردوی راهیان‌نور

گروه فرهنگی ـ مسئول سازمان اردویی گردشگری راهیان نور سپاه لرستان گفت: اردوی سفر به منطقه «بازی دراز» ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه از اردوگاه شهید بهشتی با حضور 100 نفر از جامعه فرهنگی، ورزشی، اساتید و عموم مردم لرستان ببرگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از لرستان، مرتضی سپهوند، مسئول سازمان اردویی گردشگری راهیان نور سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان چهارشنبه، پنجم اردیبهشت در جمع خبرنگاران از آغاز سفر کاروان راهیان نور لرستان در سال‌جاری به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس خبر داد.
وی افزود: اردوی سفر به منطقه «بازی دراز» ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه از اردوگاه شهید بهشتی با حضور 100 نفر از جامعه فرهنگی، ورزشی، اساتید و عموم مردم، به سمت این منطقه آغاز می‌شود.
سپهوند با اشاره به قرار گرفتن اردوگاه شهید بهشتی بر سر مسیر زائرین راهیان نور، ادامه داد: این اردوگاه در کمربندی خرم‌آباد واقع شده و مکانی برای استراحت زائرین سرزمین نور و معرفی نقش استان لرستان در دفاع مقدس است.
وی گفت: برنامه‌های فرهنگی، هنری، تفریحی و ورزشی برای زائرین تدارک دیده شده که ازجمله این برنامه‌ها روایت‌گری راویان دفاع مقدس، پخش مستند، دل‌نوشته‌ای به شهدا، نمایش فیلم‌های کوتاه و کوه‌پیمایی است.
یادآور می‌شود، این اردوی معنوی دو روزه به‌همت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha