شهدای قرآنی را بیشتر بشناسیم
کد خبر: 3709153
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
با گشتی در حاشیه مسابقات؛

شهدای قرآنی را بیشتر بشناسیم

کانون خبرنگاران نبأ ــ با هدف ارتقای سطح شناخت و معرفت بیشتر مردم از شهدا به‌ویژه شهدای قرآنی در حاشیه سی و پنجمین مسابقات بین‌اللمللی قرآن غرفه‌ای برپا شد که معرفی 15 شهید قرآنی، شش نفر از شهدای حادثه منا، یک نفر از شهدای همرزم شهید بهشتی و شهدای مدافع حرم از برنامه‌های این مکان بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی خوئی، مسئول غرفه «شهدای قرآنی» نمایشگاه فرهنگی و مذهبی در حاشیه سی‌و‌پنجمین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، بیان کرد: این غرفه طی روزهای مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با هدف ارتقای سطح شناخت و معرفت بیشتر مردم از شهدا، آشنایی بیشتر مردم با شهدای قرآنی و همچنین معرفی 15 شهید قرآنی، شش نفر از شهدای حادثه منا، یک نفر از شهدای همرزم شهید بهشتی و شهدای مدافع حرم میزبان مخاطبان بود.
وی درباره فعالیت‌های ارائه شده در این غرفه، گفت: معرفی شهدا در فلش‌کارت‌های چاپ شده، اجرای مسابقه «دوستی با شهدا»، ختم قرآن کریم «هدیه به شهدا» از برنامه‌های ما در این روزها بود؛ طی اجرای طرح ختم قرآن کریم، هر روز یک صفحه یا بیشتر از آن توسط بازدید‌کنندگان از غرفه تلاوت می‌شد که تا به حال 23 دوره ختم قرآن را انجام داده‌ایم.
مسئول غرفه شهدای قرآنی عنوان کرد: امسال استقبال از نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته بیشتر بوده است و در تمام سنین مختلف بازدیدکننده داشتیم. همچنین استقبال مدارس بسیار عالی و قابل قبول بود.
خوئی در پایان با توجه به نیاز جامعه و استقبال مردم، گفت: مردم به شناخت شهدا علاقه‌مند هستند و باید استقبال شهروندان از این نمایشگا‌ه‌ها همگانی شود.
زهرا فودازی
انتهای پیام

captcha