قضاوت 10 داور ایرانی و خارجی در ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان
کد خبر: 3709147
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

قضاوت 10 داور ایرانی و خارجی در ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان

گروه فعالیت‌های قرآنی- شش داور بین‌المللی از ایران و چهار داور خارجی امر قضاوت ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان که به همت سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی و در مشهد مقدس برگزار خواهد شد را بر عهده دارند.

قضاوت 10 داور ایرانی و خارجی در ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی،‌ شش داور بین‌المللی از ایران و چهار داور خارجی امر قضاوت ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان که به همت سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی و در مشهد مقدس برگزار خواهد شد را بر عهده دارند.
براساس این گزارش،‌ هاشم روغنی،‌ داور لحن و رئیس هیئت داوران،‌ محمدجواد پناهی، داور تجوید، ‌حسن حکیم‌باشی، داور وقف و ابتدا، سیدجواد سادات‌فاطمی، داور ناظر، معتز آقایی، داور حفظ و ‌رحیم خاکی، داور صوت همگی از ایران از جمله داورانی هستند که قضاوت این رقابت‌های بین‌المللی را بر عهده دارند.
همچنین مخلص محمد حنفی، داور لحن از کشور اندونزی، سمیح احمد خالد عثامنه،‌ داور صحت حفظ از اردن،‌ محمد فهمی عبدالسید عصفور، داور وقف و ابتدا از مصر و عبدالشکور فلاح، داور صوت از افغانستان داوران خارجی این مسابقات هستند.
از طرفی،‌ در این دوره از رقابت‌ها ۴۴ متسابق آقا از ۳۵ کشور در دو رشته قرائت تحقیق و حفظ کل به رقابت می‌پردازند. این دوره از رقابت ها بعدازظهر جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز می‌شود.

‌یادآور می‌شود،‌ ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانشجویان مسلمان همزمان با ایام شعبان المعظم و از ۷ تا ۹ اردیبهشت‌ماه به همت سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، در مشهد مقدس و با همکاری آستان قدس رضوی، شهرداری مشهد، شبکه قرآن سیما،‌ سازمان اوقاف و امور خیریه و خبرگزاری ایکنا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha