نمایشگاه کتاب «سرو بوستان ایستادگی» برپا شد
کد خبر: 3709074
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
در آستانه میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان؛

نمایشگاه کتاب «سرو بوستان ایستادگی» برپا شد

گروه ادب ــ نمایشگاه موضوعی کتاب با محوریت حضرت علی‌اکبر (ع) و جوان، در کتابخانه امام‌ رضا (ع) وابسته به آستان قدس رضوی در بیرجند برپا شد.

 نمایشگاه کتاب «سرو بوستان ایستادگی» برپا شد
به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان‌قدس‌رضوی، کتابخانه امام‌رضا (ع) وابسته به آستان قدس رضوی در بیرجند، با نمایش منتخبی از کتاب‌های خود درباره حضرت علی‌اکبر (ع) و جوانان، به استقبال میلاد آن حضرت و روز جوان رفت.
 
زهرا خسروی، مسئول کتابخانه امام‌ رضا (ع)، درباره برگزاری نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار با موضوع حضرت علی‌اکبر(ع) و جوان در کتابخانه امام‌ رضا (ع) در بیرجند، گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و به منظور آشنایی مخاطبان با منابع کتابخانه و ترغیب آنان به مطالعه و کتابخوانی، نمایشگاهی از کتاب‌ و نرم‌افزار با عنوان «سرو بوستان ایستادگی» در این حوزه ایجاد شده است.
 
وی اظهار کرد: «جوان در چشم و دل پيامبر»، «حضرت علی‌اكبر (ع)»، «راه و رسم جوانی»، «حضرت علی‌اكبر (ع) شبيه پيامبر، شهيد ولايت»، «آنچه يک جوان بايد بداند»، «حكمت‌نامه جوان»، «بررسی وضعيت آموزش و سطح سواد جوانان»، «عصر ارتباطات و نيازهای جوان»، «پرسش‌های قرآنی جوانان»، «هويت ملی، مذهبی جوانان»، «بررسی مسائل تربيتی جوانان»، «سلوک جوان»، «برای ريحانه» و «چگونگی ايجاد خلاقيت، نشاط و پيشرفت در نوجوانان و جوانان» از جمله کتاب‌های به نمایش درآمده هستند.
 
«جوان ماندن و شاداب بودن»، «جوان و ارتباط با خدا»، «رابطه‌های جوانان»، «روانشناسی جذب جوانان و نوجوانان به محيط‌های فرهنگی- مذهبی» و «خانواده آسمانی» نیز منتخبی از نرم‌افزارهایی به نمایش‌ گذاشته شده در این نمایشگاه است.  
 
اين نمايشگاه از 3 تا 9 ارديبهشت‌ماه در کتابخانه امام‌ رضا (ع) در بیرجند برای بازديد علاقه‌مندان داير است.
 
انتهای پیام
captcha