دومین نشست کمیته قرآنی دهه فجر در سروآباد برگزار شد
کد خبر: 3684116
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶

دومین نشست کمیته قرآنی دهه فجر در سروآباد برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: دومین جلسه برنامه ریزی و تدوین برنامه‌های «کمیته قرآنی ستاد دهه مبارکه فجر» امروز، یکم بهمن ماه در محل سالن جلسات تبلیغات اسلامی سروآباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حجت‌الاسلام محمد علی منتظری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سروآباد در نشست کمیته قرآن دهه فجر ضمن تبریک فرا رسیدن سی و نهمین بهار پیروزی ملت ایران مقابل رژیم طاغوت، سه عامل مهم سعه صدر، اهتمام و دلسوزی عمیق و نیز خبرگی و مهارت در امور را در انجام امور فرهنگی و دینی ضروری دانست و توجه به این سه عامل را در فعالیتهای قرآنی شهرستان خواستار شد.
وی با تشریح فعالیتهای قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سروآباد در ایام الله دهه فجر، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری مسابقات قرآنی و تجلیل از چهره های قرآنی را از مهمترین برنامه های این اداره در دهه فجر خواند.
مسئول کمیته قرآنی دهه فجر، توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه به موازات جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی را از وظایف اصلی این کمیته دانست و از همه ادارات و نهادها خواست تا در این راستا از تمامی ظرفیت‌های قرآنی و دینی شهرستان استفاده کنند.
یادآور می‌شود؛ در پایان جلسه اعضا ضمن بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود بر اهمیت وجایگاه شایسته قرآن در زندگی تاکید و آمادگی خود را برای برگزاری برنامه‌های قرآنی در ایام الله دهه فجر اعلام داشتند.

captcha