فیلم کوتاه «سارا انار ندارد» توسط حوزه هنری کردستان آماده نمایش شد
کد خبر: 3684113
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱

فیلم کوتاه «سارا انار ندارد» توسط حوزه هنری کردستان آماده نمایش شد

گروه فرهنگی: فیلم کوتاه داستانی « سارا انارندارد» محصول حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با موضوع شهدای حرم پس از مراحل تدوین آماده نمایش شد.

امین مرادی، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، به منظور به تصویر درآوردن ایثارگری فرزندان این آب وخاک و ارج نهادن به صبر و بردباری خانواده شهدا فیلم کوتاه داستانی « سارا انارندارد » به تهیه کنندگی حوزه هنری استان کردستان و نویسندگی و کارگردانی « مریم البرزی» با موضوع شهدای حرم تولید و آماده نمایش شد.
وی با اشاره به رسالت‌های هنری هنرمندان متعهد و همچنین سیاستهای محوری حوزه هنری افزود: در این فیلم داستانی که « آنیتا آزاده دل » نقش سارا را برعهده گرفته است، نویسنده با کارگردانی زیبایی که به انجام رسانده خواب سارا را در تلاش برای چیدن یک انار به تصویر در آورده که صبح فردا در هنگام تشیع جنازه پدر که از مدافعان حرم بوده و مجتبی پورخالقی ایفاگر نقش آن شده است به واقعیت می‌پیوندد در مدت زمان کمتراز 2 دقیقه به تصویر درآورده است.
رئیس حوزه هنری استان کردستان بیان کرد: از ویژگی‌های این فیلم تصویربرداری و تدوین بسیار خوب آن بوده که برعهده هنرمند توانمند کردستانی زانیار لطفی بوده است.
وی در ادامه با تمجید از گروه تولید این فیلم ارزشی افزود: میثم شفیعی به عنوان صدابردار، محمد صادق اسماعیلی به عنوان مدیر تولید و برنامه‌ریزی، یاسمین مولایی به عنوان عکاس و دستیار کارگردان، پروانه رخ در نقش طراح صحنه، عباس مولایی به عنوان مدیر تدارکات و هنرنمایی عفت کاظمی‌پور، سارا پناهنده ، فاطمه سعدآباد، مجتبی اباذریان نویسنده و کارگردان این فیلم را در تولید این اثر همراهی نموده اند .
مرادی در ادامه با تأکید بر حمایت کامل از طرح‌های مبتنی بر سیاست‌های محوری حوزه هنری یادآور شد: در چند سال اخیر با رویه درستی که در بخش تولید آثار سینمایی در حوزه هنری استان اتفاق افتاده است و با حمایت‌های مسئولان استانی و نظرات ارزنده کارشناسی اداره کل امور استان‌ها و مجلس و معاونت سینمایی حوزه هنری کشور شاهد حضور بسیار موفق آثار تولیدی استان در جشنواره‌های مختلف داخلی و بین‌المللی بوده‌ایم و امیدواریم با همراهی شایسته هنرمندان این روال را کماکان بتوانیم ادامه دهیم.

captcha