برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در 142 نقطه چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3684106
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
گرجی خبر داد:

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در 142 نقطه چهارمحال و بختیاری

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در 142 نقطه چهارمحال و بختیاری گروه اجتماعی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن امسال در 142 نقطه استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

علی گرجی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: 29 کمیته ستاد دهه فجر و 9 ستاد شهرستانی در استان تشکیل‌شده است.
وی بابیان اینکه همه مسئولان ستادهای دهه فجر باید باهم تعامل و همکاری داشته باشند افزود: هر کمیته ستاد دهه فجر عهده ویژه‌برنامه‌های خود در سطح استان است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری به کمیته ستاد دهه فجر اشاره و ابراز کرد: برگزاری سخنرانی پیرامون تبیین مبانی انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از ویژه‌برنامه‌های کمیته مساجد است که بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.
گرجی تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی باید با تازگی و نشاط‌آفرینی همراه باشد و مسئولین کمیته‌های ستاد دهه فجر در برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر نوآوری و تازگی را رأس کار خود قرار دهند.
وی، افزایش فضای شادابی و نشاط اجتماعی در ایام‌الله دهه مبارک فجر، گسترش دامنه موضوعات جشنواره‌ها به‌ویژه جشنواره‌های بومی و محلی و همچنین جغرافیای برگزاری آن‌ها، گسترش مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در مراکز دینی، آموزشی و فرهنگی و کانون‌های مردمی، زمینه‌سازی برای رشد و تعالی جایگاه خانواده و منزلت زنان در جامعه اسلامی و ترویج روحیه جهادی و حرکت‌های خودجوش مردمی در حوزه‌های فرهنگی و مناسبات اجتماعی را از سیاست‌ها و خط‌مشی‌های اجرایی ستاد دهه فجر استان برشمرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: تبیین و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی، آگاهی بخشی و معرفت افزایی در خصوص معارف اسلامی، زمینه سازی برای رشد و تعالی و بسط پیام و گفتمان فرهنگ انقلاب، افزایش آگاهی نسل جوان به دستاوردهای انقلاب و توجه به عوامل آسیب زننده انقلاب اسلامی از رویکردهای برنامه های دهه فجر امسال است.

captcha