کارگاه تخصصی صوت، ویژه قراء عراقی
کد خبر: 3680172
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

کارگاه تخصصی صوت، ویژه قراء عراقی

گروه بین‌الملل: کارگاه تخصصی تبیین مشخصات صدای زیبا و عناصر تلاوت خوب و دلنشین با حضور قاریانی از استان‌های مختلف عراق برگزار شد.

ادیت شده؛ کارگاه تخصصی صوت ویژه قراء عراقی به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دارالقرآن آستان حسینی؛ این کارگاه تخصصی به همت دارالقرآن آستان مقدس حسینی  در کربلای معلی برگزار شد و نخبگان قرائت از استان های مختلف عراق در این کارگاه تخصصی حضور داشتند.

علی عبود طایی، مسئول مرکز آموزش‌ قرآن وابسته به دارالقرآن آستان حسینی در این باره گفت: در این کارگاه دو روزه، دروس فشرده‌ای در زمینه ارتباط با صوت و بهبود عملکرد صدای قراء ارائه شد.

طایی با اشاره به این که این دوره با نظارت استاد مصطفی طایی، از متخصصان عرصه صوت برگزار شد، گفت: دارالقرآن آستان حسینی همه امکانات لازم برای موفقیت این کارگاه تخصصی را فراهم کرد.

وی تصریح کرد: این کارگاه آموزشی تخصصی با برگزاری محفل قرآنی و اهدای گواهینامه به شرکت‌کنندگان در این طرح به کار خود پایان داد.

توضیح ویژگی‌ها و مشخصات صوت زیبا، تصحیح مشکلات صوت نزد قاریان، بیان عناصر تلاوت خوب و چگونگی به‌کارگیری این عناصر به صورت عملی و کاربردی از دیگر موضوعات و محورهای این کارگاه‌ها آموزشی بود/.

کارگاه تخصصی صوت ویژه قراء عراقی

کارگاه تخصصی صوت ویژه قراء عراقی

کارگاه تخصصی صوت ویژه قراء عراقی

کارگاه تخصصی صوت ویژه قراء عراقی

captcha