پیام قدردانی رئیس ستاد مرکزی اربعین از خدمتگزاران حسینی
کد خبر: 3664003
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱

پیام قدردانی رئیس ستاد مرکزی اربعین از خدمتگزاران حسینی

گروه جامعه: رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی با انتشار پیامی از كلیه خدمت‌گزاران به زائرین اباعبدالله‌الحسین (ع) تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن کامل پیام حسین ذوالفقاری رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی بدین شرح است:

"انَّ لِقَتْلِ الْحُسَینِ(ع) حَرارَةً فى قُلُوبِ الْمُؤمنینَ لا تَبْرَدُ اَبَداً"

امام حسین (ع)‌، با حماسه‌ سترگ و فناناپذیر عاشورا، به همیشه تاریخ شیوه‌ زندگی با حریت را آموخت. اینك كه در پرتو عنایات و الطاف بیكران الهی، ارشادات و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اهتمام و همدلی مسئولین و دست‌اندركاران، به ویژه همکاری و محوریت مردم، راهپیمایی اربعین حسینی (ع) با حضور میلیونی و شورانگیز شیفتگان و دلدادگان آن امام همام در اوج عزت،عظمت، کرامت و امنیت برگزار گردید؛ خداوند قادر متعال را شاکریم.

بی شك فراهم شدن زمینه‌های گام نهادن ده‌ها میلیونیاز ملل و نژادهای گوناگون و حضور 2.5 میلیونی هموطنانمان در این گردهمایی عظیم جز در سایه‌ تلاش و مشاركت مردم عزیز،مقامات و دولتمردان عراق میسر نمی‌گردید؛ مردم بزرگوار و سخاوتمند عراق با اندیشه وحدت و یكدلی، پذیرای بخشی از توان و جایگاه جهان اسلام و آزادگی بودند تا گواهی باشد بر جاودانگی راه حق.

عزم برخاسته از ایثارو بصیرت دین‌مدارعزیزان مجموعه سفارت و ستاد اربعین مستقر در عراق و تعامل وسیع با ستاد مرکزی تعهدی است لاینقطع به حدیث شریف احب الله من احب حسینا.

لذا ضمن آرزوی قبولی خدمات و تلاش‌های همه خادمین بویژهملت شریف ایران در این مسیر پر از عشق و ایمان و ارج‌گذاری از اهتمام در رعایت نظم و عبور قانونمند؛ مراتب تقدیر و امتنان از همكاری‌های موثر و كارآمد كلیه دوست‌داران سیما و سیره‌ی نورانی اهل بیت علیهم‌السلام كه توفیق خدمت‌گزاری به زائرین اباعبدالله‌الحسین (ع) در برگزاری مراسم اربعین یكهزارو سیصد و نود و شش هجری شمسی را داشتند، اعلام می نمایم.

اعتلای قاطع و جهانی فیض عظیم محبت ومعرفت سرور و سالار شهیدان و تندرستی و توفیقات روزافزونتان را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می‌نمایم.

captcha