اعزام داوطلبان طرح «محب» بهزیستی البرز به مناطق زلزله‌زده
کد خبر: 3663429
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

اعزام داوطلبان طرح «محب» بهزیستی البرز به مناطق زلزله‌زده

گروه اجتماعی: داوطلبان محب بهزیستی البرز برای خدمات‌رسانی در بخش مسائل روانی و اجتماعی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، داریوش بیات‌نژاد، مدیرکل بهزیستی البرز، 23آبان در مراسم اعزام این داواطلبان، اظهارکرد: هیات موتورسواری و اتومبیلرانی، کلوپ دو دفرانسیل و کمیته دو دفرانسیل استان البرز از داوطلبان طرح محب اداره کل بهزیستی استان البرز هستند که عازم کرمانشاه شدند.
وی افزود: در طول سالیان اخیر روش‌ها و اقدامات زیادی در کشورهای مختلف پیشنهاد شده تا از میزان خسارت‌های مالی و جانی افراد کاسته شود ولی کمتر به مسائل روانی - اجتماعی توجه شده است.
این مسئول بیان کرد: اعضای طرح محب بهزیستی تلاش دارند تا دراین زمینه گام‌های موثری را بردارند.
بیات‌نژاد گفت: طرح خدمات مشاوره‌ای و حمایت‌های روانی- اجتماعی(طرح محب) در بلایای طبیعی با تاکید بر توانمندسازی اجتماعات محلی به منظور پیشگیری و کاهش بروز مشکلات روانی- اجتماعی از طرف دفتر مشاوره معاونت پیشگیری بهزیستی ارائه شده است .
وی خاطرنشان کرد: هیات اعزام بهزیستی البرز با جمع‌آوری خودجوش اقلام مورد نیاز آسیب‌دیدگان اعم از کمک‌های نقدی و غیرنقدی با همراهی کمک‌های غیرنقدی سازمان بهزیستی نظیر پنج تن میوه، آب آشامیدنی، پتو، لباس گرم و سایر ملزومات مورد نیاز به منطقه غرب کشور اعزام می‌شوند.

captcha