آغاز به کار 2 مرکز درمانی هلال احمر ویژه زائران اربعین در شهر کاظمین
کد خبر: 3658572
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱

آغاز به کار 2 مرکز درمانی هلال احمر ویژه زائران اربعین در شهر کاظمین

گروه سلامت: با تحویل داروهای ارسالی از ایران به مسئولان مرکز پزشکی هلال احمر در شهر کاظمین، از امروز سه شنبه، دو کانکس درمانی در کنار درمانگاه هلال احمر در شهر کاظمین به زائران اربعین ارائه خدمت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) عصر روز گذشته داروهای ارسالی از ایران به مسئولان مرکز پزشکی هلال احمر در شهر کاظمین تحویل و در بین دو کانکس درمانی موقت که ویژه زائران اربعین در شهر کاظمین برپا شده است و یک درمانگاه شبانه روزی در این شهر تقسیم شد.

بر این اساس از امروز سه شنبه نهم آبان ماه و آغاز 10 روز ویژه پیاده روی اربعین، دو کانکس درمانی در کنار درمانگاه دائم و 24 ساعته شهر کاظمین به زائران اربعین ارائه خدمت خواهد کرد.

لازم به ذکر است، با توجه به بروز پدیده ریزگردها در دو شهر سامرا و کاظمین مشکلات تنفسی در بین زائران ایرانی طی سه روز گذشته افزایش قابل توجهی داشته و میزان مراجعه زائران به درمانگاه هلال احمر نیز بر همین اساس افزایش داشته است.

آغاز به کار دو مرکز درمانی هلال احمر ویژه زائران اربعین در شهر کاظمین

از سوی دیگر این وضعیت جوی منجر به لغو پروازهای فرودگاه بغداد و بلاتکلیفی تعداد زیادی از زائران کشورمان شد که می خواستند به کشور بازگردند. این زائران عموماً یه هتل ها یا موکب های خود در شهر کاظمین بازگشتند اما مسئولان کاروان انها با استدلال به این موضوع که هر لحظه ممکن است از فرودگاه با انها تماس بگیرند اجازه خروج و حتی رفتن به زیارت به زائران را نمی دادند.

captcha