فعالیت 12 موکب در لرستان/ 21 پروانه موکب‌داری صادر شد
کد خبر: 3658544
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
حقی‌پور خبر داد:

فعالیت 12 موکب در لرستان/ 21 پروانه موکب‌داری صادر شد

گروه اجتماعی: مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان با اشاره به این‌که صدور پروانه موکب‌داری توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات استان‌ها انجام می‌گیرد، گفت: تاکنون 21 پروانه موکب‌داری در لرستان صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، اصغر حقی‌پور، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان، عصر دوشنبه، هشتم آبان در جمع خبرنگاران، گفت: هم‌اکنون در مرز و خارج از مرز موکب‌های ستاد اربعین در حال برپایی هستند.
وی با اشاره به این‌که موکب‌های اربعین در حال آماده شدن برای خدمت‌رسانی به زائرین هستند، افزود: هیچ مشکلی در خصوص خدمت‌رسانی به زائرین در موکب‌های اربعین وجود ندارد و تمامی اقلام مورد نیاز آن‌ها تامین می‌شود.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان عنوان کرد: اقلام اعزام شده به کربلا، نجف و مرز شامل پتو، مواد غذایی و وسایل مورد نیاز جهت راه‌اندازی موکب‌ها هستند.
حقی‌پور گفت: همچنین تاکنون ۲۱ پروانه موکب‌داری صادر کرده‌ایم این در حالی2است که تقاضاهای زیادی در خصوص برپایی موکب‌های پذیرایی از مشتاقان حسینی در سطح استان لرستان وجود دارد.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان یادآور شد: پنج پروانه مربوط به موکب‌های کربلا، سه موکب نجف و ۱۳ موکب در سطح استان صادر شده تا از زائران اربعین حسینی پذیرایی کنند.
captcha