حضور در راهپیمایی 13 آبان نشانه وحدت و حمایت از نظام است
کد خبر: 3658517
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۶
اشک:

حضور در راهپیمایی 13 آبان نشانه وحدت و حمایت از نظام است

گروه سیاست و اقتصاد: فرماندار بم گفت: امروز در راستای استکبارستیزی اتحاد خوبی بین مردم و مسئولان نظام برقرار شده و ما هم با حضور در راهپیمایی 13 آبان باید وحدت و حمایت خود را از نظام نشان دهیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، رضا اشک، فرماندار بم دیروز دوشنبه، 8 آبان در جلسه شورای اداری شهرستان بم ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل گفت: با استفاده از روش‌های پدافند غیرعامل مصونیت‌های زیادی برای کشور به‌وجود آمده است که با کمترین هزینه از خسارات زیادی جلوگیری می‌شود.
وی افزود: ما به‌عنوان مسئولان شهرستان وظیفه داریم از طریق پدافند غیرعامل و اختصاص بخشی از اعتبارات موجود از بروز خسارات متعدد در بخش‌های مختلف جلوگیری داشته باشیم.
فرماندار بم تصریح کرد: اداراتی که مسوول تامین مایحتاج مردم هستند باید برنامه‌ریزی درستی داشته باشند تا در مواقع ضرور مردم با مشکل مواجه نشوند.
اشک با اشاره به نزدیک بودن روز 13 آبان و برگزاری راهپیمایی این روز افزود: باید بدانیم که هیچ‌وقت آمریکا و هم پیمانانش دست از کارهای خود بر نخواهند داشت و امروز در راستای استکبارستیزی اتحاد خوبی بین مردم و مسئولان نظام برقرار شده و ما هم با حضور در راهپیمایی 13 آبان باید وحدت و حمایت خود از نظام را نشان دهیم.
وی خواستار همکاری ادارات بر مبنای قانون با سرمایه گذاران شد و گفت: در برخی مسائل مدیران ما می‌توانند با تسهیل در امور سرمایه‌گذاران زمینه پیشرفت و توسعه شهرستان را به‌وجود آورند.
اشک ادامه داد: درصدی از اعتبارات استانی و اعتبارات نفت اختصاص داده شده که می‌طلبد مدیران ادارات برای جذب این اعتبار اقدام کنند.
فرماندار بم اظهار کرد: اعتبارات بازسازی و آب و برق روستاهای جلگه و گزتین که در سیل سال قبل تخریب شدند تامین شده که بنیاد مسکن باید با کمک ادارات برق و آب اقدامات لازم را آغاز کنند.
اشک تأکید کرد: ما امسال حدود 40 میلیارد تومان اعتبارات دولتی داریم که در صورت تخصیص حتی 50 درصد آن می‌تون اشتغال زیادی ایجاد کرد.
منبع: فرمانداری بم
captcha