احداث مجتمع بزرگ احسان ماندگار در کرمان برای مراسم ملی و مذهبی
کد خبر: 3655679
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۵
قاسمی‌زاده اعلام کرد:

احداث مجتمع بزرگ احسان ماندگار در کرمان برای مراسم ملی و مذهبی

گروه اجتماعی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: تالار بزرگ احسان ماندگار یک مجتمع چند منظوره برای مراسم ملی، مذهبی، فرهنگی و سایر جشن‌ها و ...در شهر کرمان در مساحتی بالغ بر14 هزار متر مربع توسط بنیاد توسعه و عمران موقوفات در دست ساخت است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان دیروز یکشنبه، 30 مهر در حاشیه بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمان از پروژه تالار بزرگ احسان ماندگار اوقاف در شهر کرمان گفت: تالار بزرگ  احسان ماندگار  یک مجتمع چند منظوره برای مراسم ملی، مذهبی، فرهنگی و سایر جشن‌ها و ...در شهر کرمان در مساحتی بالغ بر14 هزار متر مربع توسط بنیاد توسعه و عمران موقوفات در دست ساخت است.
وی هدف از تأسیس این بنای عظیم را سرمایه‌گذاری و درآمدزایی بر روند رشد و توسعه و آبادانی موقوفات استان عنوان کرد و گفت: در طراحی این ساختمان از جلوه‌های معماری سنتی - اسلامی استفاده می‌شود.
جعفر رودری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمان نیز در این بازدید وقف را یکی از ابزارهای بزرگ ساماندهی اقتصادی در استان دانست.
وی با اشاره به محدودیت اعتبارات دولتی گفت: بخش‌های غیردولتی از جمله اوقاف می‌تواند ظرفیت بسیار خوبی در راستای خلق ثروت و ایجاد اشتغال داشته باشد که نمونه بارز آن احیا و عمران موقوفات استان است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان اظهارکرد: با توجه به کمبود منابع بودجه دولت بالغ بر 70درصد از بودجه کشور صرف هزینه‌های جاری می‌شود لذا استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی، بنگاه‌های اقتصادی، اوقاف و ... بسیار حائز اهمیت است.
منبع: روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان
captcha