سازمان مردم نهاد محوری اولویت شورای اطلاع رسانی است
کد خبر: 3655663
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵
پیروز قادری:

سازمان مردم نهاد محوری اولویت شورای اطلاع رسانی است

گروه اجتماعی: قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: سازمان مردم نهاد محوری اولویت شورای اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی ، پیروز قادری قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: سازمان مردم نهاد محوری اولویت شورای اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.

پیروز قادری در پنجمین جلسه شورای اطلاع رسانی سازمان های مردم نهاد را نماد عزم ملی به عنوان پشتیبان بخش مدیریت اجرایی در امورات مختلف دانست.

وی بر تخصصی شدن فعالیت سازمان های مردم نهاد در بخش های مختلف تاکید کرد و گفت: با توجه به نقش مهم و سازنده سازمان های مردم نهاد در پیشبرد نیازهای جامعه و لزوم هماهنگی و تعامل این سازمان ها با دستگاه های متولی، نیاز به هماهنگی بیشتر تحت نظارت اداره کل ضروری به نظر می رسد که این مهم با نگاه تخصصی در اولویت شورای اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قرار دارد.

قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ارتقای کیفیت اطلاع رسانی بر شفاف سازی اطلاعات و ضرورت کار تیمی تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: با احصای نقاط قوت و ضعف در زمینه اطلاع رسانی، افکارسنجی، نظرسنجی و شیوه تبلیغات برنامه های مختلف فرهنگی در راستای آگاهی بخشی موثر تغییر و گسترش می یابد.

در این نشست از فعالین حوزه اطلاع رسانی خانم شاه حسین زاده ، خانم نورانی و آقای تابش که در بارگذاری بیشترین اخبار در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان تلاش داشتند تجلیل به عمل آمد.

captcha