«کانون فرهنگی راوی نور» در عرصه فعالیت‌های قرآنی، فعال است
کد خبر: 3655409
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

«کانون فرهنگی راوی نور» در عرصه فعالیت‌های قرآنی، فعال است

امام جماعت مسجد جامع فیروزآبادی با بیان اینکه دارالقرآن نور در رشته‌های حفظ، تثبیت تفسیر، روخوانی و تجوید قرآن، فعال است، گفت: مهدقرآنی این مرکز در زمینه حفظ قرآن همراه با داستان‌گویی نیز فعالیت دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شبستان نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی تختی‌پور با بیان اینکه برای احیا و تقویت کارکردهای مساجد باید نهادهای تازه و موثرتر در آن‌ها راه‌اندازی شوند، گفت: فعالیت پایگاه‌های بسیج، دارالقرآن‌ها، کانون‌های قرهنگی تبلیغی و کانون‌های قرهنگی هنری در مساجد بسیار موثر بوده است اما هر سازمانی برای استمرار موفقیت و پیشرفت خود، نیازمند نهادسازی است و این موضوعی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی در مساجد روی داده است.
وی با اشاره به راه‌اندازی دارالقرآن نور در مسجد جامع فیروزآبادی در سال 1396 و اثرات سازنده آن در طراحی و اجرای برنامه‌های مفید و موثر قرآنی در این خانه خدا، افزود: این دارالقرآن از زیرمجموعه‌های کانون فرهنگی تبلیغی راوی نور است و هدف‌گذاری آن، جذب کودکان و جوانان به آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع) است.
امام جماعت مسجد جامع فیروزآبادی با بیان اینکه دارالقرآن نور در رشته‌های حفظ، تثبیت تفسیر، روخوانی و تجوید قرآن، فعال است، خاطرنشان کرد: مهدقرآنی این مرکز در زمینه حفظ همراه با شعر و داستان‌گویی نیز فعالیت دارد و تاکنون کودکان بسیاری از برنامه‌های آن بهره‌مند شده‌اند.
تختی‌پور اضافه کرد: علاقمندان برای ثبت‌نام در برنامه‌های دارالقرآن نور می‌توانند شنبه‌ تا چهارشنبه‌ هر هفته از ساعت 9 صبح تا 12 به دفتر کانون فرهنگی تبلیغی راوی نور مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات تکمیلی با شماره 55976080 تماس بگیرند.
یادآور می‌شود؛ مسجد جامع فیروزآبادی در شهر ری، خیابان فدائیان اسلام، نرسیده به میدان حرم عبدالعظیم حسنی (ع) واقع شده است.
captcha