تشییع پیکر 2 شهید گمنام در بم همزمان با هفته دولت
کد خبر: 3634330
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷
اشک اعلام کرد:

تشییع پیکر 2 شهید گمنام در بم همزمان با هفته دولت

گروه سیاست و اقتصاد: فرماندار بم گفت: در هفته دولت هفته شاهد تدفین و تشیع پیکر دو شهید گمنام در پارک جدیدالاحداث شهدای گمنام بم خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، رضا اشک، فرماندار بم دیروز جمعه 3 شهریور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت: در هفته دولت بیش از 85 پروژه در این شهرستان در زمینه‌های آب‌ و برق‌رسانی، بهداشت و درمان و گاز رسانی، کشاورزی، جاده و ... به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: برای اجرای این پروژ‌ه‌ها بیش از 72 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است و این طرح‌ها در روستاهای بخش مرکزی و برو­ات و از پروژهای شهرداری و  ادارات  این شهرستان به اجرا در می‌آید.
فرمانداربم با اشاره به برنامه‌های نخستین روز هفته دولت تأکید کرد: غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان انجام شد و از برنامه‌های دیگر در هفته دولت دیدار با خانواده معظم شهدا و یادواره شهدای کارمند است.
اشک با بیان اینکه در این هفته شاهد تدفین و تشیع پیکر دو شهید گمنام در پارک جدیدالاحداث شهدای گمنام بم خواهیم بود، عنوان کرد: پروژه‌های هفته دولت با حضور مسؤولان ار­شد استانی و شهرستانی طی هفته دولت در بم به بهره‌برداری می‌رسد.
منبع: فرمانداری بم
captcha