چهلمین روز ارتحال آیت الله مسلمی کاشانی برگزار می‌شود
کد خبر: 3623560
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶

چهلمین روز ارتحال آیت الله مسلمی کاشانی برگزار می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه: مراسم چهلمین روز ارتحال ایت الله مسلمی کاشانی، از استادان حوزه علمیه فردا، پنجم مرداد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)  مراسم چهلمین روز ارتحال آیت‌الله علی اصغر مسلمی کاشانی پنجشنبه، پنجم مردادماه در مسجد رفعت قم برگزار می شود.
در این مراسم که بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود؛ نمایندگان بیوت مراجع عظام و استادان و فضلای حوزه حضور خواهند داشت.
این مراسم در مسجد رفعت در خیابان صفائیه قم برپا خواهد شد.
یادآور می‌شود، پیکر مرحوم آیت‌الله علی اصغر مسلمی کاشانی در قم از مسجد امام حسن عسگری(ع) به سمت حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) تشییع و پس اقامه نماز توسط آیت‌الله شبیری زنجانی در حرم مطهر به خاک سپرده شد.
این عالم ربانی در سال 1310 در شهر کاشان دیده به جهان گشود و پس از گذراندن تحصیلات مقدماتی در حوزه علمیه کاشان، وارد حوزه علمیه قم و سپس حوزه علمیه نجف شد و از محضر بزرگانی چون حضرات آیات بروجردی، بهجت، حکیم، خویی، شاهرودی، سید محمدباقر صدر و امام راحل (ره) کسب فیض کرد.
ایشان در سال 1358 پس از تحمل اسارت در زندان رژیم بعث عراق به شهر قم مراجعت و طلاب بسیاری را تربیت کرد. این عالم مجاهد سرانجام سی‌ام خرداد در سن 86 سالگی براثر عارضه مغزی دعوت حق را لبیک گفت.
captcha