فعالیت ۷۰ سازمان مردم‌نهاد ‌لرستان در حوزه مبارزه و پیشگیری مواد مخدر
کد خبر: 3614986
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
آقامیرزایی خبر داد:

فعالیت ۷۰ سازمان مردم‌نهاد ‌لرستان در حوزه مبارزه و پیشگیری مواد مخدر

گروه اجتماعی: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان با اشاره به فعالیت ۷۰ سازمان مردم‌نهاد ‌در حوزه مبارزه و پیشگیری مواد مخدر در سطح استان، گفت: در شهرستان خرم‌آباد ۳۵ شهید مبارزه با مواد مخدر داریم که دیدار با خانواده‌های این شهدای معظم از برنامه‌های کاری ما در ایام سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، غلامرضا آقا میرزایی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خرم‌آباد که امروز، 12 تیرماه با دستور کار برنامه‌های روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری خرم‌آباد برگزار شد، گفت: برنامه ویژه‌ای با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم روز شنبه، ۱۷ تیرماه جاری در دانشگاه فرهنگیان خرم‌آباد برگزار می‌شود.
 وی با اشاره به این‌که دیدار مسئولان شهرستان با خانواده‌های شهدای مواد مخدر خرم‌آباد از دیگر برنامه‌های این ستاد در سالروز مبارزه با مواد مخدر خواهد بود، تصریح کرد: برگزاری همایش‌های جانبی، برگزاری نمایشگاه‌های سیار و کارگاه‌های آموزشی در مناطق آلوده از دیگر برنامه‌های ما خواهد بود.
آقامیرزایی با اشاره به این‌که در سطح استان لرستان ۷۰ سازمان مردم نهاد ‌در حوزه مبارزه و پیشگیری مواد مخدر فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: در سطح شهرستان خرم‌آباد آمار ۳۵ شهید مبارزه با مواد مخدر داریم که دیدار با خانواده‌های این شهدای معظم از برنامه‌های کاری ما در ایام سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر است.
وی عنوان کرد: در مراسمی که با عنوان روز جهانی مبارزه با مواد مخدر برگزار خواهد شد پنج قهرمان ورزشی استان لرستان به‌عنوان سفیران اجتماعی معرفی می‌شوند این در حالی‌است که در تاریخ ۳۰ تیرماه همایش پیاده‌روی برگزار می‌شود.
captcha