ایران کوچک از ضعف زیرساخت‌های فرهنگی رنج می‌برد
کد خبر: 3611333
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶

ایران کوچک از ضعف زیرساخت‌های فرهنگی رنج می‌برد

گروه فرهنگی: معاون سیاسی استانداری البرز بابیان اینکه، ایران کوچک از ضعف زیرساخت‌های فرهنگی رنج می‌برد، گفت: سرانه زیرساخت‌های فرهنگی موجود در البرز نسبت به میانگین کشوری پایین است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، فتح‌الله حقیقی، معاون سیاسی استانداری البرز، 29خرداد در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز که در سالن همایش این اداره کل برگزار شد، ضمن قدردانی از عملکرد مدیرکل اسبق این اداره کل، اظهار کرد: امید است بتوان با حضور مدیرکل جدید گام‌های مؤثری در بخش فرهنگ و هنر استان برداشت.
وی با اشاره به اینکه استان البرز از نظر وسعت در رده آخر کشوری قرار دارد اما ظرفیت‌های برتری را در خود جای‌داده است، افزود: تراکم جمعیت در استان ده و نیم برابر میانگین کشوری است، این مهم توجه بیش‌ازپیش و گاه در سطح ملی به البرز را می‌طلبد.
حقیقی بابیان اینکه متأسفانه سرانه زیرساخت‌های فرهنگی موجود در استان البرز نسبت به میانگین کشوری پایین است، تصریح کرد: این شاخص نشان می‌دهد وزارت فرهنگ و ارشاد باید استان البرز را در تراز کشور بنگرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به دغدغه فرهنگ و هنر مقام معظم رهبری و لزوم توجه به این حوزه، خاطرنشان کرد: باید با نقشه راه مشخص در راستای توسعه فرهنگ و هنر استان قدم برداشت.

captcha