جشن «‌روزه اولی‌ها» در زابل برگزار می‌شود
کد خبر: 3604049
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

جشن «‌روزه اولی‌ها» در زابل برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل گفت: در شب نیمه ماه رمضان و به‌مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع)، جشن روزه اولی‌ها ویژه نوجوانانی که برای اولین بار توفیق روزه گرفتن را پیدا کرده‌اند، در شهرستان زابل برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محسن عارفی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، گفت: در شب نیمه ماه رمضان و به‌مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع)، جشن روزه اولی‌ها ویژه نوجوانانی که برای اولین بار توفیق روزه گرفتن را پیدا کرده‌اند، در شهرستان زابل برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: در این شب، با معرفی نوجوانان از سوی روحانیون مساجد، به تعدادی از روزه اولی‌ها طی مراسمی هدایایی تقدیم و زمینه ماندگاری این معنویت در ذهن و قلب نوجوانان را فراهم می‌سازیم.
عارفی افزود: مأنوس ساختن نوجوانان با معنویت و فرامین الهی نیاز به پررنگ سازی و تشویق فعالیت معنوی نوجوانان دارد که در برنامه‌های این سازمان پیش بینی شده است تا نقش جوانان و نوجوانان بیشتر شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل اظهار کرد: در آستانه فصل تابستان و آغاز اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، طرح‌های تابستان ویژه محلات و حاشیه‌های شهرستان زابل برنامه‌ریزی شده است.
captcha