برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم در مسجد امام رضا(ع)
کد خبر: 3599348
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹

برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم در مسجد امام رضا(ع)

کانون خبرنگاران نبأ: محفل معنوی دوشنبه‌های قرآنی منطقه 5 امروز، 25 اردیبهشت‌ماه با حضور علیرضا نداف از قاریان بین‌المللی قران کریم در مسجد امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید توسط علیرضا نداف از قاریان ممتاز کشوری، سخنرانی پیرامون عظمت و فضیلت قرآن کریم از دیدگاه ائمه اطهار(ع)، آثار و فوايد دنيايى و آخرتى تلاوت قرآن كريم همچون بارورى ايمان، صفاى دل، تخفيف گناهان، عبادت برتر، برخوردارى از ثواب فرشتگان و پيامبران، هم‌نشينى با فرشتگان، پيمودن درجات كمال و ترقى در بهشت و ... از برنامه‌های این محفل معنوی است.
سلسله نشست‌های معنوی دوشنبه‌های قرآنی در سال جاری با اهدافی همچون هم‌اندیشی در راستای توسعه فعالیت‌های قرآنی، ارج نهادن به اقدامات فعالان قرآنی به‌منظور بررسی مشکلات و موانع آنها، استفاده از نظرات و پیشنهادات فعالان این حوزه، استفاده از تجارب و راهکارهای سازنده‌ آنها در جهت توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی در مساجد شاخص منطقه 5 برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند امروز، 25 اردیبهشت‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا به مسجد امام رضا(ع) واقع در شهرک اکباتان مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44058900 تماس بگیرند.
captcha