طرح توانمندسازی اقشار آسیب پذیر در مدارس عشایری لالی اجرا شد
کد خبر: 3565486
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴

طرح توانمندسازی اقشار آسیب پذیر در مدارس عشایری لالی اجرا شد

گروه اجتماعی: رئیس جمعیت هلال احمر لالی اعلام کرد: طرح توانمندسازی اقشار آسیب‎پذیر در مدارس عشایری این شهرستان با همکاری اداره آموزش و پرورش عشایر اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، امیرعباس نجفی بابادی رئیس جمعیت هلال احمر لالی اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های داوطلبان هلال احمر، حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه است که به همین منظور در راستای دستیابی به اهداف خیرخواهانه و بشر دوستانه جمعیت هلال احمر، طرح توانمندسازی اقشار آسیب پذیر در مدارس عشایری اجرا شده است.

وی اظهار کرد: این طرح در 12 مدرسه مناطق عشایری لالی با همکاری اداره آموزش و پرورش عشایر شهرستان اجرا شد.

رئیس جمعیت هلال احمر لالی با تقدیر از تلاش‌های ستاد توانمندسازی جمعیت در استان بیان کرد: در این مرحله از طرح، بسته‌هایی حاوی از البسه، لوازم التحریر و مواد غذایی و بهداشتی مورد نیاز دانش آموزان بی بضاعت توزیع شد.

نجفی بابادی با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از معلمان سختگوش مناطق محروم و کم‌برخوردار لالی افزود: در حاشیه اجرای طرح، خانه هلال روستایی به منظور پیشبرد اهداف جمعیت هلال احمر در شناسایی نیازمندان و اجرای برنامه‌های آموزش خودمراقبتی و خودامدادی افتتاح شد.

وی اظهار کرد: این طرح توانمندسازی اقشار آسیب پذیر که از سه سال گذشته در استان آغاز شده است، به منظور ارائه خدمت و حمایت از دانش آموزان کم برخوردار، زنان بی سرپرست، سالمندان، افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی، مراکز ترک اعتیاد، مردم حاشیه شهر، خانواده‌های زندانی و اقشار نیازمند در مناطق محروم با همکاری خیرین و نیکوکاران اجرا می‌شود.

captcha