اسامی مدارس جدید طرح تربیت حافظان شمال غرب تهران اعلام شد
کد خبر: 3558917
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶

اسامی مدارس جدید طرح تربیت حافظان شمال غرب تهران اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: اسامی چهار مدرسه جدید تحت پوشش طرح تربیت حافظان شمال غرب تهران اعلام شد.

بهمن پزشکی، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بیان کرد: چهار مدرسه «دکتر حافظی، حرا، برکاتی و شهید ناصریان» به مدارس تحت پوشش طرح تربیت حافظان منطقه شمال غرب تهران افزوده شدند.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران ادامه داد: مربیان برای اجرای طرح در مدرسه دکتر حافظی دو روز در هفته و در مدارس حرا، برکاتی و شهید ناصریان نیز یک روز در هفته حضور پیدا می‌کنند.

پزشکی تصریح کرد: با افزایش این مدارس به فهرست مدارس تحت پوشش طرح تربیت حافظان منطقه شمال غرب تهران، تعداد 500 نفر دیگر از دانش‌آموزان تحت پوشش قرار گرفتند و به این ترتیب تعداد نفرات تحت پوشش طرح به 2500 نفر افزایش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه قرار بر این بود که پنج مدرسه با ظرفیت 500 نفر به طرح افزوده شود، اظهار کرد: برحسب نیازسنجی از سوی آموزش و پرورش منطقه بر آن شدیم تا مدرسه دکتر حافظی با پوشش دویست نفری و سه مدرسه دیگر هر کدام با پوشش یکصد نفر به طرح افزوده شوند که تعداد مدارس به چهار مدرسه کاهش یافت.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران در پایان با بیان اینکه در این طرح 13 مربی مشغول به فعالیت در تمامی مدارس تحت پوشش هستند، تصریح کرد: اجرای این طرح قرآنی از مهرماه سال جاری در مدارس تحت پوشش آغاز شده و تا پنجم اسفندماه سال جاری همزمان با مسابقات سازمان اوقاف در مدارس منطقه ادامه دارد.

captcha