۴ محفل انس با قرآن در قزوین برگزار می شود
کد خبر: 3553933
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

۴ محفل انس با قرآن در قزوین برگزار می شود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: همزمان با آغاز هفته قرآن، نماز و عترت، چهار محفل انس با قرآن در هفته قرآن, عترت و نماز برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری قرآن(ایکنا)، مهر نوشت: حجت الاسلام علی انصاری با اشاره به فرارسیدن هفته قرآن اظهار کرد: از ۲۴ لغایت ۳۰ آذر ماه که به عنوان هفته قرآن، عترت و نماز نامگذاری شده است ۴ محفل انس با قرآن در استان برگزار می شود.
وی افزود: در این هفته برنامه های متنوعی نیز از قبیل برگزاری باشکوه مسابقات قرآن، عترت و نماز، توسعه، تجهیز و رونق بخشی به مراکز دارالقرآن ها، حضور دانش آموزان و فرهنگیان در نماز جمعه، تقدیر از برترین های قرآن، عترت و نماز و برگزاری جلسات گفتمان های دینی و عطر انتظار برگزار می شود.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: در این هفته محافل انس با قرآن و عترت در مدارس، مناطق و اداره کل آموزش و پرورش با حضور دانش آموزان و فرهنگیان نیز برگزار خواهد شد.
وی در ادامه گفت: در هفته قرآن، عترت و نماز ۴ محفل در نواحی۱ و ۲ قزوین و در مناطق البرز و بویین زهرا و همچنین در اداره کل آموزش و پرورش برگزار می شود.
انصاری تصریح کرد: محفل انس با قرآن نواحی ۱ و ۲ قزوین در ۲۸ آذر ماه در مسجد ولایت، منطقه البرز در ۱ دی ماه در مسجد نبی اکرم شهرک مهرگان و اداره کل آموزش و پرورش در ۱ دی ماه در محل نمازخانه اداره کل برگزار می شود.

captcha