پخش زنده افتتاحیه مسابقات کشوری قرآن دانش‌آموزی از رادیو قرآن
کد خبر: 3514801
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶

پخش زنده افتتاحیه مسابقات کشوری قرآن دانش‌آموزی از رادیو قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم افتتاحیه رشته‌های پژوهشی سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن به صورت زنده از رادیو قرآن پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در رشته‌های پژوهشی از جمعه، 25 تیرماه طی برگزاری مراسم افتتاحیه‌ای در مشهد مقدس آغاز می‌شود و با رقابت‌های دانش‌آموزان پسر و دختر ادامه پیدا می‌کند.
مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن دانش‌آموزی در رشته‌های پژوهشی تفسیر از ساعت 17:30 تا 19:30 در سالن قدس رضوی حرم مطهر امام رضا(ع) مشهد مقدس برگزار و از به صورت زنده از شبکه رادیویی قرآن پوشش داده می‌شود.
پس از برگزاری مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات، رقابت‌های دانش‌آموزان پسر از 26 تا 28 تیرماه و رقابت‌های دانش‌آموزان دختر از 29 تیرماه تا اول مردادماه برگزار خواهد شد.
همچنین، مراسم اختتامیه مسابقات قرآن دانش‌آموزی در رشته‌های پژوهشی و در بخش پسران 28 تیرماه از ساعت 9 تا 11 صبح برگزار می‌شود و این مراسم نیز به صورت گزارشی از شبکه رادیویی قرآن پوشش داده می‌شود.
بنابراین گزارش، رقابت‌های رشته‌های پژوهشی مسابقات قرآن دانش‌آموزی در رشته‌های صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، احکام و انشا نماز خواهد بود.
یادآور می‌شود، مسابقات قرآن دانش‌آموزی در رشته‌های آوایی نیز از سوم تا یازدهم مردادماه در بخش پسران و دختران به میزبانی استان همدان برگزار خواهد شد.
captcha