انتشار «رساله حقوق امام سجاد(ع)» به زبان اسپانیایی
کد خبر: 3509597
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴

انتشار «رساله حقوق امام سجاد(ع)» به زبان اسپانیایی

گروه بین‌الملل: به همت رایزنی فرهنگی كشورمان در ونزوئلا «رساله حقوق امام سجاد(ع)» به زبان اسپانیولی چاپ و منتشر شد.

انتشار «رساله حقوق امام سجاد(ع)» به زبان اسپانیایی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، کتاب «رساله حقوق امام سجاد(ع)» با عنوان اسپانیولی«Tratado de derecho Risalat al - huquq» توسط مؤسسه انتشارات گالاک (Editorial Galac) به زیور طبع آراسته شده است.
این کتاب دو زبانه (عربی و اسپانیولی) در قالب 82 صفحه در شمارگان 1000 نسخه منتشر شده و از مقدمه‌ای در 4 صفحه مجزا برخوردار است که در آن به طور اجمالی به زندگانی امام سجاد(ع) و سیره و اندیشه سیاسی آن امام بزرگوار، اشاره شده است.
مترجم این اثر فرهنگی از زبان عربی به اسپانیولی «خواکین رودریگزبارگاس» از مترجمین مشهور آثار ایرانی و اسلامی در اسپانیاست و با توجه به کمبود منابع در حوزه منابع اصیل و غنی اسلامی و شیعی در منطقه آمریکای لاتین به نظر می‌رسد چاپ و انتشار این کتاب مورد استقبال خوب علاقه‌مندان قرار گیرد.
امید است، انتشار این اثر گران‌سنگ، گام مفید و مؤثری برای شروع ترجمه و انتشار متون و منابع اصیل شیعی و اسلامی در این حوزه تمدنی و پُر مخاطب جهان باشد.
بنابر اعلام این خبر، رایزنی فرهنگی ایران در ونزوئلا فرهنگی سال گذشته نیز با همکاری یكی از ناشرین بومی معتبر ونزوئلا به انتشار کتاب «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب»(قصه‌های ایرانی برای بچه‌های آمریکای لاتینی) و «نامه امام علی(ع) به مالک اشتر» با عنوان «اندرزنامه‌ای برای یک حکومت مطلوب» مبادرت ورزید.
captcha