قرآن دریای بیکران برکت و رزق مادی و معنوی است
کد خبر: 3501400
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
حافظ روشندل قرآن:

قرآن دریای بیکران برکت و رزق مادی و معنوی است

گروه فعالیت‌های قرآنی: شرکت‌کننده در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن اوقاف مرحله شهرستانی ناحیه دو گفت: قرآن کریم دریایی بیکران و بی‎پایان است که هم در بهبود وضعیت اخلاقی و روحی فردی و اجتماعی موثر است و باعث کنترل انسان بر خشم و شهوت می‎شود.

عباس چراغی، حافظ روشندل قرآن در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم، با بیان اینکه کل قرآن را در سه سال حفظ کرده است گفت: من 20 جزء قرآن را در جامعه القرآن و مابقی را خودم حفظ کردم البته از اینکه حفظ قرآن را در سن بالا شروع کردم احساس زیان می کنم.
وی در ارزیابی خود از مسابقات حفظ ناحیه دو ادامه داد: زمان، مکان و روند اجرای این مسابقات عالی بود و من به سهم خود از مسئولان تقدیر می کنم.
این حافظ روشندل قرآن کریم بیان کرد: قرآن کریم دریایی بیکران و بی پایان است که هم در بهبود وضعیت اخلاقی و روحی فردی و اجتماعی موثر است و باعث کنترل انسان بر خشم و شهوت می‎شود.
وی افزود: قرآن میانه روی و اعتدال در روابط اجتماعی را به ما می آموزد و سبب می شود انسان نه در رواب اجتماعی خشک و سرد و نه حرمت شکنی داشته باشد.
این حافظ روسندل قرآن تصریح کرد: انس با قرآن در توسعه رزق و روزی انسان نیز موثر است و آبروی انسان در شرایط مختلف محفوظ می‌ماند.
یادآور می‌شود سی و نهمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در ناحیه دو ویژه برادران 6 و 7 خرداد در امامزاده جعفر شهید(ع) در حال برگزاری است.
captcha