اول شدن قاری ایرانی در دو سال متوالی برای مسئولان مالزی قابل تحمل نبود
کد خبر: 3495774
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
علیرضا نداف:

اول شدن قاری ایرانی در دو سال متوالی برای مسئولان مالزی قابل تحمل نبود

گروه فعالیت‌های قرآنی: قاری برجسته کشورمان عنوان کرد: کسب عنوان نخست برای دو سال متوالی توسط ایران برای مسئولان مالزی قابل قبول نیست و این می‌تواند یکی از اصلی‌ترین دلایل عنوان چهارمی برای مصطفی باشد.

علیرضا نداف، قاری برجسته کشورمان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، با بیان اینکه تلاوت سید مصطفی از لحاظ صوت و لحن دارای شکل خوبی بود اظهار کرد: با توجه به جو سنگین مسابقات مالزی انتظار بیش از این داشتن از سوی کسانی که بیرون گود هستند، انتظار معقولانه‌ای نیست. 
وی با بیان اینکه شاهد فالش بودن یکی از فرازهای سید مصطفی نیز بودیم، تأکید کرد: سید مصطفی حسینی در بقیه قسمت‌های تلاوت خود اجرای نسیتاً خوبی داشت ولی باید بگوییم که استرس ایشان در مسابقات کشوری بیشتر از مسابقات مالزی بود.
این قاری برجسته کشورمان عنوان کرد: تلاوت ایشان با تمام اشکالاتی که به آن وارد است در حدی بود که مقام نخست را نیز کسب کند.
نداف با بیان اینکه این نگاه مغرضانه داوری نیز دیگر به جزئی از مسابقات تبدیل شده و اجتناب پذیر است، بیان کرد: بنده مهمترین دلیل مقام نیاوردن سید مصطفی را، کسب مقام نخست این مسابقات در سال گذشته از سوی یک ایرانی می‌دانم.
قاری برجسته کشورمان در پایان یادآور شد: برای مسئولان برگزاری مسابقات این مسئله که ایران اسلامی دو سال پیاپی مقام نخست را از آن خود کند قابل قبول نبود و این امر می‌تواند یکی از مهم‌ترین دلایل عدم کسب عنوان توسط سید مصطفی حسینی باشد.

captcha