حزب راست آلمان: اسلام با قوانین ما همخوانی ندارد!
کد خبر: 3489635
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳

حزب راست آلمان: اسلام با قوانین ما همخوانی ندارد!

گروه بین‌الملل: حزب سیاسی راست‌گرا و ضد مهاجرت «آلترنتیو برای آلمان»(AfD) در اظهاراتی مشابه حزب نازی، اعلام کرد که اسلام با قوانین آلمان سازگار نیست.


حزب راستگرای آلمان اسلام را ناهماهنگ با قوانین این کشور توصیف کرد/ ادیت شده

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از خبرگزاری رویترز، «بئاتریکس فون اشترخ»، نائب رئیس این حزب دیروز اعلام کرد: اسلام خود یک ایدئولوژی سیاسی است که با قوانین آلمان سازگاری ندارد.

پس از بحران مهاجرت در این کشور و افزایش نارضایتی آلمانی‌ها از سیاست‌های آنگلا مرکل، صدر اعظم، در قبال پناهجویان که بیش از یک میلیون نفر را به این کشور راه‌ داده است، حزب آلترنتیو برای آلمان به خاطر سیاست‌های ضد مهاجرت خود توانست به پارلمان آلمان راه یابد.

اشترخ که عضو پارلمان اروپا نیز هست، افزود که حزب او حامی ممنوعیت وجود مناره یا مؤذن و نیز منع حجاب کامل است.

بحث منع حجاب کامل پیش‌تر از سوی حزب اتحادیه دمکرات مسیحی که مرکل عضو آن است، نیز اعلام شده بود اما ناسازگاری اسلام با قوانین این کشور هرگز مطرح نشده بود.

الکساندر گائولند، از رهبران منطقه‌ای حزب آلترنتیو برای آلمان نیز ادعا کرد: اسلام دینی مانند مسیحیت کاتولیک یا پروتستان نیست و همیشه به به دنبال تصرف کشور است. به همین دلیل است که اسلامی‌سازی آلمان یک خطر است.

به دنبال این اظهارنظرها، زیگما گابریل، قائم مقام آنگلا مرکل اعلام کرد که اظهارات حزب آلترنتیو برای آلمان یادآور حزب نازی و آدولف هیتلر است.

حدود دو ماه پیش نیز فائوکه پیتخی، از رهبران حزب آلترنتیو، با بیان اینکه پلیس باید با دیدن هر مهاجر غیرقانونی به سوی وی شلیک کند، جنجال گسترده‌ای را به راه انداخت.

پیتر التمایر، رئیس دفتر صدر اعظم آلمان در پاسخ به این پیشنهاد، آن را غیرانسانی و پوچ خوانده و اعلام کرده بود که این حزب با این سخنان ماهیت واقعی خود را نشان می‌دهد.

به دنبال جنایات داعش و موج مهاجرت به اروپا، احزاب افراط‌گرا در آلمان و دیگر کشورهای اروپایی توانسته‌اند با شعارهای مهاجرستیزی قدرت پیدا کنند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
من اقصی المدیته
|
United States of America
|
۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۷
0
0
بیانات این شخصیت حزبی بیانگر عمق شناخت باور برخی از شهروندان آ لمانی است این وظیفه انسانی من است تا نسبت به تبیین حقیقت مکتوم در فضای غبار آلود ومسمومی که فرصت آ زادی فکرواندیشیدن رااز ایشان ربوده اندیشه کنم امام خامنه‌ای سرمشق لازم راسال گذشته، ترسیم نمودند حال چه کسی وظیفه دارد این سرمشق توزیع کند توزیع یک بسته امدادهای در صفحات قحطی زده فکرو اندیشه را کمیته امدادهلال احمر دوربین های تخصصی سیماامااماتورهای فکری بی توان فکری عرصه رابر طبیبان دوار تنگ می کنند بیماری اپیدیمیک و عمیق است حی علی الشفا ، کسی دیگرتوان استقامت لازم برابری بهبود این زخم کهنه ندارد نه تفکر اموی نه تفکر عباسی نه تفکر عثمانی نه موج سواران فرصت طلب فرصت سوز حالا یکبار دیگر سرمشق نامه گونه امام خامنه ای را ازنظر. بگذران
captcha