نماینده اصلح باید دلسوز و مدافع حقوق ملت باشد
کد خبر: 3478524
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴

نماینده اصلح باید دلسوز و مدافع حقوق ملت باشد

گروه سیاسی: امام‌جمعه هرمز گفت: نماینده اصلح در مجلس باید دلسوز و منتقد بوده و حقوق ملت را مجدانه و با بصیرت دنبال کند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدکاظم مناقبیان، امام‌جمعه جزیره هرمز دیروز، 7 اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه این جزیره جزیره هرمز با اشاره به حضور پر شور مردم در این دوره از انتخابات اظهار کرد: نماینده اصلح در مجلس باید دلسوز و منتقد بوده و حقوق ملت را مجدانه و با بصیرت دنبال کند.
وی گفت: نمایندگان منتخب دوره دهم مجلس شورای اسلامی باید دغدغه‌ها و مشکلات موجود در بخش علمی، صنعت، تجارت و اشتغال و مسکن کشور را در اولویت قرار دهند.
امام‌جمعه جزیره هرمز تأکید کرد: نمایندگان مجلس همچنین مطالبات مردم را در بخش‌های مختلف پیگیری کرده و هرگونه کمبودی را به دولت گوشزد کنند.
مناقبیان افزود: بعد از انتخابات نیز باید با همدلی و همزبانی، برای آبادانی کشور تلاش کنیم تا استکبار جهانی از برنامه‌ریزی برای ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی مأیوس شود.
وی تصریح کرد: نامزدهای انتخابات باید با مشخص شدن نتایج، به برندگان انتخابات تبریک بگویند تا فضای همدلی و همزبانی در عرصه سیاسی و انتخاباتی استان حفظ شود.
امام‌جمعه هرمز تلاش تمامی عوامل برگزاری انتخابات هفتم اسفند را قابل تقدیر و ستایش دانست و اضافه کرد: از تمامی نامزدهای انتخاباتی در حوزه‌های انتخابیه جزیره هرمز به خاطر حضور در صحنه رقابت قدردانی می‌شود.
مناقبیان با اشاره به اینکه قرار گرفتن مردم در صحنه انتخابات مختلف، باعث افزایش بصیرت و آگاهی آنان می‌شود، از طرفداران نامزدهای این دوره انتخابات نیز به خاطر احترام به قانون انتخابات تشکر کرد.
captcha