حضور مردم در صحنه موجب تضمین اقتدار و صلابت نظام است
کد خبر: 3474400
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲
رئیس قوه قضائیه:

حضور مردم در صحنه موجب تضمین اقتدار و صلابت نظام است

گروه سیاسی: آ‌یت‌الله آملی لاریجانی با تأکید بر حضور مردم در صحنه گفت: حضور مردم در صحنه‌هایی مانند راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات موجب تضمین اقتدار و صلابت نظام است و دشمنان این نظام با حضور مردم قطعاً مأیوس خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضائیه، آیت‌الله آملی لاریجانی به همراه مسئولان عالی قضایی امروز، 20 بهمن‌ماه با حضور در مرقد مطهر امام راحل بار دیگر با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
رئیس قوه قضائیه در این مراسم با تبریک ایام‌الله دهه فجر و ۲۲ بهمن، انقلاب اسلامی ایران را حادثه‌ای بی‌بدیل در جهان دانست و گفت: معمار بزرگ انقلاب با ارشادات خود مردم را به انقلابی تشویق کردند که حاصل آن نظامی بر پایه مردم‌سالاری دینی و متکی به آرای مردم است.
آیت‌الله آملی لاریجانی افزود: اسلامی بودن و دفاع از ارزش‌های اخلاقی و الهی از مهم‌ترین ارکان این نظام است و تا زمانی که مردم در صحنه باشند، انقلاب اسلامی ایران بیمه خواهد بود.
رئیس دستگاه قضا با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله 22 بهمن اظهار کرد: مردم ما همواره در صحنه حاضر بوده و از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده‌اند و امیدواریم این بار نیز با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر از آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) دفاع کنند.
 
 
captcha