بقاع متبرکه لرستان؛ میزبان جشن‌های دهه فجر
کد خبر: 3471743
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
عباس‌زاده خبرداد:

بقاع متبرکه لرستان؛ میزبان جشن‌های دهه فجر

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان از برگزاری جشن‌های ویژه دهه فجر در بقاع متبرکه شاخص استان لرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی، جلسه معاونین مدیران ستادی اداره‌کل اوقاف لرستان یک‌شنبه، یازدهم بهمن با موضوع جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی، سوگواره یاس نبوی و آزمون طرح حفظ قرآن کریم با حضور معاونین و مدیران ستادی و مدیران ادارات تابعه در خرم‌آباد برگزار شد.
در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، با اشاره به خطبه 191 نهج‌البلاغه به بررسی پرهیز از دنیای حرام پرداخت و گفت: بهره این دنیا برای مؤمن باید به‌دست آوردن آخرت باشد .
وی افزود: خدمت به امامزادگان واجب‌التعظیم خدمتی بزرگ و توفیقی عظیم است که نصیب ما شده است و نباید کاری کنیم که این اجر ضایع شود.
در ادامه حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی، اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی به برپایی باشکوه جشن‌های انقلاب اسلامی در بقاع متبرکه در 12 بهمن ماه و برپایی محفل انس با قرآن کریم اشاره کرد.
وی خواستار برگزاری باشکوه آزمون طرح حفظ به‌صورت شفاهی و کتبی شد و افزود: غرس نهال در امامزادگان با هماهنگی منابع طبیعی باید از برنامه‌های این دهه باشد.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان با تاکید بر ثبت وقف‌های جدید، ثبت طرح مؤدت با مشخصات کامل در سامانه را مهم دانست.
captcha