«جشن نور» ویژه مؤسسات قرآنی لرستان اجرا می‎شود
کد خبر: 3469583
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
دهه فجر امسال؛

«جشن نور» ویژه مؤسسات قرآنی لرستان اجرا می‎شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: «جشن نور» به‌مناسبت دهه فجر در 13 بهمن‌ماه در لرستان اجرا می‎شود که این برنامه همزمان از سیمای قرآن پخش خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، گفت: یازدهمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی لرستان که پنج‌شنبه، یکم بهمن‌ماه با حضور مجتبی پادروند، به‌عنوان رئیس هیئت مدیره، مهتاب سیاه‌تیری، به‌عنوان نائب رئیس، حجت‌الاسلام مهدی امیدیان، به‌عنوان مدیرعامل، فاطمه چراغی، سیدماشاءالله شاهرخی به‌عنوان اعضا و اعضای جدید هیئت بازرسی، هادی بوالحسنی باغجمالی، فریبا کشوری تشکیل شد.
وی افزود: این جلسه با سه محوریت همراه بود از جمله این‌که مقرر شد تا مؤسسات و تشکل‌هایی که بیشترین ثبت‌نام‌کنندگان را در جشنواره قرآنی کودک و نوجوان و جوان و خانواده داشته‌اند به‌عنوان مؤسسات مجری در مرحله شهرستانی و استانی انتخاب شوند.
امیدیان ادامه داد: همچنین طی این جلسه معین شد تا مؤسسات مجری محافل 16گانه انس با قرآن در ایام دهه فجر توسط حجت‌الاسلام مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه و سیدماشاءالله شاهرخی از اعضای این هیئت مدیره براساس ارزیابی فعالیت‌هایشان و میزان مطلوب بودن آن مشخص شوند.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و مراکز قرآنی ـ مردمی لرستان گفت: بحث و تبادل‌نظر در‌خصوص برگزاری بهتر «جشن نور» به‌مناسبت دهه فجر در 13 بهمن‌ماه که همزمان با پخش از شبکه قرآن سیما همراه است و اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی لرستان از سوی اتحادیه مؤسسات قرآنی کشوری به‌عنوان نماینده نشان‌دهنده فعالیت‌های تشکل‌های قرآنی ـ مردمی انتخاب شده است، از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بوده است.
captcha