سازندگی؛ نیاز امروز کشور/ 15 هزار پروژه محرومیت‌زدایی توسط قرارگاه خاتم در حال اجرا است
کد خبر: 3469318
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸
عبدالهی مطرح کرد:

سازندگی؛ نیاز امروز کشور/ 15 هزار پروژه محرومیت‌زدایی توسط قرارگاه خاتم در حال اجرا است

گروه اجتماعی: فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا بحث سازندگی را نیاز مبرم کشور دانست و گفت: در حال حاضر 15 هزار پروژه محرومیت‌زدایی در سطح کشور توسط قرارگاه خاتم در حال اجرا است که از این تعداد 700 پروژه آن مربوط به لرستان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، عبدالهی، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء عصر امروز جمعه، دوم بهمن‌ماه در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری احداث یک‌هزار تخت بیمارستانی در شهرستان خرم‌آباد که در استانداری لرستان برگزار شد، گفت: امروز بحث سازندگی نیاز مبرم کشور است و نیاز است در زمینه زیرساخت‌هایی که در کشور وجود دارد، ورود پیدا کرد.
وی با بیان این‌که طی 27 سال اخیر پروژه‌های مختلفی توسط قرارگاه سازندگی خاتم به سرانجام رسیده است، افزود: قرارگاه خاتم در بحث بهداشت و درمان و سلامت نیز خدمات ارزنده‌ای را ارائه داده است.
عبدالهی با بیان این‌که 18 هزار تخت بیمارستانی نیاز بود که در کشور ساخته شود، گفت: ساخت این تعداد تخت بیمارستانی براساس اولویتی بود که وزارت بهداشت برای قرارگاه سازندگی تعیین کرده بود.
وی در رابطه با انعقاد تفاهم‌نامه 500 تخت بیمارستانی در خرم‌آباد، افزود: در حال حاضر 15 هزار پروژه محرومیت‌زدایی در سطح کشور توسط قرارگاه خاتم در حال اجرا است که از این تعداد 700 پروژه آن مربوط به لرستان است.
وی در ادامه خواستار توجه ویژه به روستاها شد و افزود: روستاها محل تامین همه نیازمندی‌های کشور هستند لذا می‌طلبد به روستاها توجه ویژه شود.
عبدالهی با تاکید بر این‌که نباید روستاها را به دست فراموشی بسپاریم، ادامه داد: تحقق اقتصاد مقاومتی باید در سطح  روستاها باشد اگر روستاها آباد شد و مشکل اشتغال آن حل شد خیلی از مشکلاتی که در شهرها با آن مواجه هستیم رفع خواهد شد.
captcha