همکاری سایت تبیان و مرکز مشاوره مهد قرآن اصفهان در فرایند همسان‌گزینی
کد خبر: 3460379
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

همکاری سایت تبیان و مرکز مشاوره مهد قرآن اصفهان در فرایند همسان‌گزینی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: تفاهمنامه‌ای در قالب مشاوره بین مهد قرآن استان اصفهان و سایت تبیان منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با توجه به تأیید سایت تبیان به‌عنوان تنها سایت مجاز در امر همسرگزینی و همسان‌گزینی و سیاست این مجموعه در ارتباط با مراکز مشاوره تخصصی با رویکرد دینی، با حضور حکمت‌منش، مدیر سایت تبیان در مرکز مشاوره هدایت و آشنایی با فعالیت‌های آن مقرر شد این همکاری‌ها تداوم یابد.
 
در این جلسه، خاکساری‌هرندی، مدیر مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان ضمن ارائه گزارش از فعالیت‌های مرکز مشاوره هدایت وابسته به مهد قرآن کریم به‌ویژه در ابعاد همسرگزینی و همسان‌گزینی، مشاوره‌های انفرادی و جمعی و کارگاه‌های آموزشی، آمادگی خود را جهت ارائه هرگونه همکاری در این راستا اعلام کرد.
 
در ادامه حکمت‌منش با توجه به محیط سالم و کارشناسان خبره و متخصص از حوزه و دانشگاه  در این مرکز از یک‌سو و از سوی دیگر فعالیت جدید تبیان در راستای تسهیل امر ازدواج و همسان‌گزینی و ایجاد شبکه واجدین و واسطین از همکاری با مهد قرآن کریم استقبال کرد و مقرر شد در خصوص ثبت نام واجدین در شبکه مجازی تبیان همه گونه همکاری بعمل آید.
 
گفتنی است؛ استفاده از مشاوره مرکز مشاوره مهد قرآن و همچنین راست‌آزمایی و ورود اطلاعات واجدین از مواردی است که مهد قرآن می‌تواند در این راه بسیار همکاری کند. در ادامه مسئولان سایت تبیان از مرکز مشاوره هدایت و سایر قسمت‌های مهد قرآن کریم بازدید کرده است و مقرر شد همه همکاری‌ها در قالب تفاهمنامه‌ای تنظیم شود.
captcha