بزرگ‌ترین سازمان اسلامی آمریکا حفاظت از مساجد را خواستار شد
کد خبر: 3453641
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

بزرگ‌ترین سازمان اسلامی آمریکا حفاظت از مساجد را خواستار شد

گروه بین‌الملل: شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی، بزرگترین سازمان حامی حقوق مسلمانان در آمریکا، در پی حملات مکرر به مساجد و اماکن اسلامی این کشور خواستار حفاظت بیشتر از این اماکن عبادی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «CAIR»، شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی از رهبران جوامع اسلامی آمریکا نیز خواست به دلیل افزایش حملات اسلام‌ستیزانه در نتیجه حملات تروریستی در پاریس، اقدامات امنیتی را افزایش دهند.

نهاد عوض، بنیانگذاراین شورا ضمن درخواست ایجاد گشت‌های بیشتر در اطراف اماکن اسلامی، از مسئولان و نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواست که اجازه ندهند سیمای اسلام از سوی اسلام‌ستیزان با دستاویز قرار دادن اقدامات ضداسلامی تروریست‌ها، خدشه‌دار شود.

در آخرین نمونه از اقدامات ضداسلامی در آمریکا، مسجد و مرکز اسلامی «فلاگرویل» هدف افراد ناشناس قرار گرفت.

یکی از مسئولان این مسجد که صبح دیروز، 25 آبان‌ماه، برای نماز صبح عازم مسجد شده بود، با صفحات پاره شده قرآن در محل ورودی این مسجد مواجه شد.

همچنین درپی حادثه تروریستی پاریس، چند مسجد فلوریدا نامه‌های تهدیدآمیز دریافت کردند، مسجد نبراسکا هدف حمله قرار گرفت، یک خانواده مسلمان هدف تیراندازی قرار گرفتند و فضای مجازی به محفلی برای تهدید مسلمانان آمریکا تبدیل شد.

شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی از رهبران مسلمان آمریکا درخواست کرد تا با عمل به اقدامات امنیتی ذکر شده در کتاب این شورا با عنوان «بهترین اقدامات برای امنیت مسجد و جامعه» امنیت اماکن اسلامی و مسلمانان را تقویت کنند.
 

captcha