اهتمام به آموزش قرآن با وجود کاستی‌های موجود
کد خبر: 3446586
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

اهتمام به آموزش قرآن با وجود کاستی‌های موجود

کانون خبرنگاران نبا: کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی رباط کریم در بازدید از خانه‌های قرآنی بیان کرد: مؤسسات و خانه های قرآنی باتمام کاستی ها باجدیت به فعالیت آموزش قرآن می پردازند.

به گزارش کانون خبرنگاران نبا وابسته به خبرگزاری ایکنا، عابد اسماعیل زاده، کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی رباط کریم به همراه شاهمرادی، عضو شورای هیئات مذهبی به صورت سرزده از مؤسسات و خانه های قرآنی تحت پوشش بازدید و سرکشی کرد.
اسماعیل زاده، گفت: یکی از وظایف امور قرآنی بازدید از مؤسسات و خانه های قرآنی تحت پوشش است. مؤسسات و خانه های قرآنی این شهرستان با تمام کمی و کاستی هایی که از نظر امکانات دارد با جدیت به فعالیت های آموزش قرآن در منطقه پرداخته است.
وی، افزود: بازدید از مؤسسات و خانه های قرآنی و راهنمائی آنان در طی کردن مسیر آموزشی و فعالیت های مشخص قرآنی، یکی از وظایف امور قرآنی است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
اسماعیل زاده، عنوان کرد: این بازدیدها علاوه بر اینکه اهمیت موضوع را برای مؤسسات و خانه های قرآنی تحت پوشش مشخص می کند بلکه موجب دلگرمی آنان نیز خواهد شد.
کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی رباط کریم تصریح کرد: در این بازدید، خانه قرآنی شکوفه های رضوی با مدیریت دودانگه نسبت به آموزش روخوانی و روان خوانی و مفاهیم به کودکان فعالیت چشم گیری دارد.
مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی رباط کریم اظهار کرد: همچنین اسماعیل زاده، در این بازدید، راهنمائی و تذکرات لازم در خصوص رعایت چهارچوب فعالیت خانه های قرآنی ارائه کرد.
گفتنی است، این بازدید از خانه های قرآنی شکوفه های رضوی و باغ ستاره ها انجام شد.

captcha