هم‌اندیشی مدیران اتحادیه‌ها در نجف، پشتوانه معنوی در راه خدمت به قرآن را به‌دنبال دارد
کد خبر: 3439929
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
طلایی:

هم‌اندیشی مدیران اتحادیه‌ها در نجف، پشتوانه معنوی در راه خدمت به قرآن را به‌دنبال دارد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور گفت: برگزاری جلسه هم‌اندیشی مدیران عامل اتحادیه‌های مؤسسات قرآنی در نجف اشرف، پشتوانه معنوی در راه خدمت به قرآن را به‌دنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مرتضی طلایی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور در رابطه با عملکرد مدیرعامل اتحادیه و اعضای هیئت مدیره در مدت دو سال گذشته، گفت: انسان در هر کار، موضوع و امری سقف آرمانی و سقف واقعی دارد و وضع مقایسه‌ای هم طی فرآیند و ادوار مختلف به وجود می‌آید.

وی ادامه داد: هنگامی که به عملکرد اتحادیه نگاه کنیم اتحادیه در طول دوره فعالیتش از دیدگاه من موفق عمل کرده است و ارزیابی موفقی از مدیرعامل و نیروهای او داریم اما ایده‌آل و آرمان ما این است که بتوانیم جامعه و کشور را به سقفی برسانیم که شهروندی نداشته باشیم که تلاوت قرآن را در زندگی نداشته باشد.

طلایی تصریح کرد: به‌عنوان یک هدف آرمانی این رسالت اتحادیه است که تلاش کند هر شهروند ایرانی، روزانه تلاوت قرآن را در زندگی خود منظور کند و یا اینکه ما در توسعه فعالیت قرآنی به جایی برسیم که هر خانه، یک کانون قرآن باشد و اتحادیه در این راه باید تلاش کند پس در نگاه آرمانی خیلی با این مطلب فاصله داریم و باید تلاش کنیم اما عملکرد اتحادیه و وضع آن نسبت به گذشته قابل تقدیر است.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور با اشاره به برپایی هم‌اندیشی مدیران عامل اتحادیه‌ها در نجف اشرف، اظهار کرد: اینها خادمان قرآن هستند که توفیق پیدا می‌کنند و به محضر شخصیتی که قرآن ناطق است، مشرف می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه ان‌شاءالله دوستان توفیق پیدا می‌کند که با معرفت به عتبات عالیات اعزام شوند، افزود: بدون شک این امر پشتوانه معنوی و انگیزه مضاعفی را به وجود می‌آورد تا در راه خدمت به قرآن، تلاش بیشتری را نسبت به گذشته داشته باشیم.

captcha