۱۵ آبان؛ اعزام مدیران اتحادیه‌ها به عتبات عالیات
کد خبر: 3433456
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
به‌منظور تشکیل نهمین هم‌اندیشی انجام می‌شود؛

۱۵ آبان؛ اعزام مدیران اتحادیه‌ها به عتبات عالیات

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیران عامل اتحادیه‌های استانی به همراه مدیران ستادی به منظور تشکیل نهمین هم‌اندیشی، ۱۵ آبان‌ماه به نجف اشرف و کربلای معلی اعزام می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدحسین کوششی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به برگزاری همایش مدیران عامل اتحادیه‌ها در نجف اشرف و کربلای معلی، گفت: در راستای تشویق و ترغیب مدیران قرآنی استان‌های اتحادیه‌ها و اینکه بدون چشم‌‌داشت مالی در این راه خدمت می‌کنند و هم به دلیل پالایش روح و روان در این سف معنوی، مقرر شد نشست فصل پائیز را که با حضور مدیران استانی و ستادی اتحادیه است در نجف اشرف و در جوار مرقد مطهر امام حسین(ع) و نجف اشرف و حرم امام علی(ع) برگزار شود.

وی افزود: لذا مدیران عامل اتحادیه‌ها و مدیران ستادی، 15 آبان‌ماه به منظور تشکیل نهمین جلسه هم‌اندیشی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند و 22 آبان‌ماه به ایران باز‌می‌گردند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشوربا اشاره به اینکه امیدواریم این نشست بتواند دستاوردهایی را برای قرآنیان به دنبال داشته باشد، ادامه داد: همچنین امید داریم تا این جلسه دستاوردهایی را برای مؤسسات داشته باشد.

کوششی عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای این سفر در نظر گرفته شده است که با عناصر فعال قرآنی و برخی از شخصیت‌های مذهبی و فرهنگی دیدارهایی به عمل بیاورد تا در فرصت مفصل یک هفته‌ای بتوانیم تمام مسائل مختلفی که در حوزه مؤسسات است با مدیران قرآنی به هم‌اندیشی بیاندیشیم.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور درخصوص هزینه‌های این سفر، اظهار کرد: بخش عمده هزینه‌ها توسط خیرین تأمین شده است و بخش مختصر آن نیز توسط اتحادیه کشوری است.

وی در پاسخ به اینکه آیا نهاد خاصی در برگزاری و برپایی مراسم در این سفر معنوی همکاری دارد؟ تصریح کرد: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و ستاد عتبات عالیات همکاری دارند به این منظور که قرار است مجموعه‌ای ازهماهنگی‌ها و دیدارهایی که از سوی اینها در آنجا انجام می‌گیرد و پیگیری می‌شود که متناسب با سیاست‌های نظام و مصالحی که در نظر می‌گیرند لذا برنامه بازدید‌ها را آنها تشخیص می‌دهند و هماهنگ می‌کنند تا این سفر به خوبی انجام شود.

captcha