ثبت‌نام کلاس‌های قرآنی ترم پاییز در پرند آغاز شد
کد خبر: 3357305
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

ثبت‌نام کلاس‌های قرآنی ترم پاییز در پرند آغاز شد

کانون خبرنگاران نبأ: کارشناس اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم از آغاز ثبت‌نام کلاس‌های قرآنی در خانه قرآنی شکوفه‌های رضوی پرند خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران نباء وابسته به خبرگزاری ایکنا، منوچهر جلیلی، مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی رباط کریم، گفت: خانه قرآنی شکوفه‌های رضوی پرند ثبت‌نام ترم پاییزه در کلاس‌های مختلف قرآنی را آغاز کرد.

وی، افزود: برنامه‌هایی از جمله، حفظ قرآن، قصه‌های قرآنی، آموزه‌های دینی و معصوم‌شناسی در این خانه قرآنی برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: همچنین برنامه آموزشی و پرورشی خلاقیت در محیطی فرهنگی و تربیتی نیز برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی رباط کریم، عنوان کرد: خانه قرآنی شکوفه‌های رضوی با در پرند، فاز 5 بلوار 22 بهمن، رون11، بلوک یک واحد6 واقع شده و علاقمندان می‌توانند جهت ثبت‌نام به این خانه قرآنی مراجعه کنند.

در خبر دیگری آمده کرسی‌های تلاوت و تفسیر قرآن در پادگان شهید انشائی پرندک با همکاری دارالقرآن پادگان شهید انشائی پرند و با حمایت و نظارت این اداره در حال برگزاری است. هدف از برگزاری کرسی‌های تلاوت انس بیشتر با قرآن و آشنایی افراد جامعه با معارف و تعالیم دین مبین اسلام است.

در این برنامه قرآنی، ابتدا یکی از قاریان برجسته، آیات منتخب را تلاوت کرده و در ادامه یکی از علما در خصوص ترجمه، شأن نزول، تفسیر و آیات تلاوت شده مطالبی را بیان می‌کند. گفتنی است، این مراسم از 26 تیرماه آغاز و تا 31 شهریورماه جاری ادامه دارد.

منوچهر جلیلی

captcha