آزمون صحیح‌خوانی و حفظ قرآن در زاهدان برگزار شد
کد خبر: 3344688
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

آزمون صحیح‌خوانی و حفظ قرآن در زاهدان برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر روابط عمومی مؤسسه قرآنی نورالثقلین شهرستان زاهدان گفت: آزمون پایانی دوره‌های صحیح‌خوانی و حفظ قرآن کریم صبح امروز یکشنبه، ۲۵ مردادماه با شرکت ۶۰ قرآن‌آموز در این مؤسسه قرآنی برگزار شد.

مریم شهرکی، مدیر روابط عمومی مؤسسه قرآنی نورالثقلین شهرستان زاهدان در گفت و گو با خبرگزاری بین ‌المللی قرآن (ایکنا) از سیستان وبلوچستان گفت: آزمون پایانی دوره‌های صحیح خوانی و حفظ قرآن کریم صبح امروز، یکشنبه 25 مردادماه با شرکت 60 قرآن‌آموز در این مؤسسه قرآنی برگزار شد.
وی بیان کرد: دوره‌های صحیح خوانی قرآن ویژه دختران بالای 10 سال و دوره‌های حفظ جزء 30 قرآن نیز ویژه پسران بالای 7 سال بوده وعبداللهی، مودی و حسین‌زاده تدریس آن را بر عهده داشتند.
مدیر روابط عمومی مؤسسه قرآنی نورالثقلین زاهدان افزود: این دوره‌ها از ابتدای فصل تابستان با هدف غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و ایجاد زمینه آشنایی با علوم قرآنی و انس گرفتن با کلام وحی برگزار شده است.
این مربی قرآن اظهار کرد: یکی از بهترین آثار حفظ قرآن درک بهتر آن است زیرا حافظ به علت تسلطی که بر روی همه آیات پیدا کرده است، ارتباط بین آنها را بهتر می‌تواند درک کند.
شهرکی در پایان گفت: به قرآن آموزانی که در این آزمون‌ها نمره قبولی را کسب کنند، علاوه بر گواهینامه معتبر، جوایز معنوی و بسته‌های آموزشی نیز اهدا می‌شود.

captcha